کد خبر : 87009
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

رئیس آتش نشانی رشت خبر داد

مهار آتش سوزی منزل خالی از سکنه در بازار رشت

مهار آتش سوزی منزل خالی از سکنه در بازار رشت

رئیس آتش نشانی رشت با بیان اینکه حریق منزل مسکونی خالی از سکنه در بازار رشت با تلاش آتش نشانان مهار شد، گفت: ۵۲ آتش نشان و افسر ارشد اعزام شدند.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی در گفت وگو با خبرنگاران، از مهار حریق در منزل مسکونی خالی از سکنه خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز، ۱۴ بهمن ماه آتش سوزی منزل مسکونی خالی از سکنه در بازار ماهی فروشان رشت به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

 

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: بلافاصله با توجه به موقعیت مکانی محل آتش سوزی، آتش نشانان از پنج ایستگاه آتش نشانی به وسیله ۹ خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی و دو خودروی آبرسان و یک خودروی پشتیبانی دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.

 

وی با تاکید بر حضور ۵۲ آتش نشان و افسر ارشد در مهار و اطفای این آتش سوزی ادامه داد: احتمال گسترش از دو مسیر به سازه های همجوار وجود داشت که تیم های عملیاتی از پیشروی آتش جلوگیری کردند.

 

مومنی اضافه کرد: این آتش سوزی با توجه به حجم گسترده سازه قدیمی به ساختمان های همجوار گسترشی نداشت که اگر این آتش سوزی در ساعات دیگری از شبانه روز رخ می داد؛ کنترل آتش و امداد رسانی جهت اطفای این آتش سوزی به واسطه نحوه دسترسی به محل حادثه و حضور جمعیت کثیر شهروندان حاضر در بازار مرکزی شهر، خودروهای شخصی و نیز تنگ و باریک بودن مسیرها با مشکلات روبرو می شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار