کد خبر : 7037
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395- 26: 23

“مهدی لطیفی” سرپرست هیات گلف استان گیلان شد

“مهدی لطیفی” سرپرست هیات گلف استان گیلان شد

با حکم دکتر کیکاووس سعیدی رئیس فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران، مهدی لطیفی بعنوان سرپرست هییت گلف استان گیلان منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، در بخشی از حکم رئیس فدراسیون آمده است:

«جناب آقای مهدی لطیفی؛ با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی ،شما را به سمت سرپرست هیأت گلف استان منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به ایزد منان و بهره گیری از ظرفیت های موجود زمینه تعمیم و گسترش این رشته ورزشی را فراهم و نسبت به اشاعه آن در بین اقشار مختلف مردم موفق و مؤید باشید.»

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، گفتنی است مهدی لطیفی ، پیش از این مدیر روابط عمومی دیوان محاسبات گیلان، مشاور عالی هییت دوچرخه سواری استان گیلان، نائب رییس انجمن گردشگری ورزشی گیلان و عضویت در هییت رئیسه هییت همگانی و انجمن راگبی استان گیلان  را در سوابق خود داشته است ، وی هم اکنون مسئول دبیر خانه مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی می باشد.

تشکیلات ورزش گلف کشور از اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۰ در قالب یک کمیته آغاز بکار نموده و با توسعه فعالیتهای خوددر فاصله کوتاهی رسماً به عنوان فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران معرفی و در لیست فدراسیونهای رسمی کشور قرار گرفت.

این فدراسیون در سال ۱۹۹۶ میلادی به عضویت شورای جهانی گلف درآمد و درسالهای اخیر با کنفدراسیون گلف آسیا و اقیانوسیه نیز مرتبط شده است.

در حال حاضر استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی و استان همدان دارای هیئت های ورزشی می باشند و همه ساله مسابقات گوناگونی در سطوح مختلف برگزار می شود.

فدراسیون گلف دارای سه انجمن زیر مجموعه وودبال، مینی گلف و بهکاپ می باشد که با توجه به پتانسیل گردشگری و تفریحی این ورزش و مطابقت با اقلیم استان،  گیلان می تواند بعنوان یکی از قطب های فعال این ورزش در سطح کشور شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار