کد خبر : 24900
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397- 55: 18

مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پایان تیرماه به اتمام می‌رسد

مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پایان تیرماه به اتمام می‌رسد

فرماندار رشت گفت: مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پایان تیرماه امسال در شهرستان رشت به اتمام می‌رسد.

به گزارش گیلانستان، محمد احمدی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در رشت با اشاره به اینکه تاکنون ۸۷۹ نفر در سامانه کارا در شهرستان رشت ثبت نام کردند اظهار داشت: این افراد به‌منظور استفاده از تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و پایدار روستایی در این سامانه ثبت نام کردند.

فرماندار رشت با بیان اینکه از تعداد مذکور ۱۳۵ ثبت‌نام مربوط به بخش خدمات، ۴۷۱ ثبت‌نام مربوط به بخش کشاورزی و ۲۷۳ مورد مربوط به صنعت است افزود: ۷۳۵ طرح از موارد ثبت‌نام شده در قالب اشتغال پایدار روستاها و ۱۴۴ طرح در قالب اشتغال فراگیر است.

وی با اشاره به اینکه ۷ جلسه در کمیته فنی شهرستان رشت برگزار شده و در جریان جلسات مذکور ۶۰ طرح اشتغالزایی در شهرستان رشت تصویب شده است تصریح کرد: این ۶۰ طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان در شهرستان رشت تصویب شده است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از ۶۰ طرح مذکور ۵ طرح با اعتبار یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان به‌منظور پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شده است تاکید کرد: یک طرح از ۵ طرح مذکور از سوی کارگروه اشتغال استان عودت داده شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۳۵ طرح در کارتابل کارگروه اشتغال استان گیلان به منظور بررسی موجود است خاطرنشان کرد: ۱۹ طرح از ۶۰ طرح یاد شده دارای نواقص است و در کارتابل دستگاه‌های اجرایی به منظور پیگیری فرستاده شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پایان تیرماه امسال در شهرستان رشت به اتمام می‌رسد گفت: مدیران، بخشداران و دهیاران باید در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی فراگیر و پایدار به مردم اطلاع‌رسانی کرده و متقاضیان را شناسایی کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درست در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و فراگیر باید در شهرستان رشت فراخوان شود تاکید کرد: شرایط ایجاد اشتغال در زمینه مشاغل اداری در کشور با محدودیت مواجه است.

احمدی با تاکید بر اینکه مدیران باید در ثبت‌نام متقاضیان در سامانه کارا توجه و حساسیت داشته باشند تا طرح‌ها در بررسی کمیته فنی با ریزش مواجه نشود اظهار داشت: با ایجاد تغییرات مناسب در فرآیند ثبت نام متقاضیان باید شرایط مطلوب و اثرگذاری در اجرای این طرح فراهم شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار