کد خبر : 22746
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

موافقت جهانگیری با تمدید ممنوعیت “واردات برنج” تا پایان امسال

موافقت جهانگیری با تمدید ممنوعیت “واردات برنج” تا پایان امسال

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از موافقت معاون اول رئیس‌جمهور با پیشنهاد این مجمع در راستای تمدید ممنوعیت واردات برنج تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه استاندار و نمایندگان مجلس استان گیلان با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: این جلسه به‌منظور رفع مشکلات، تنگناها و پیشبرد اقدامات عمرانی استان گیلان برگزار شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به ظرفیت موجود در مجلس و همچنین طی‌شدن مراحل تصویب بودجه سال 97 گفت: بهبود شرایط زیرساخت‌های کشاورزی به‌ویژه برای دو محصول برنج و چای از مسائلی بود که تمام نمایندگان روی آن اتفاق‌نظر داشتند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس خاطرنشان کرد: نامه‌ای از سوی مجمع نمایندگان استان گیلان برای جهانگیری نوشته شد مبنی بر اینکه ممنوعیت واردات برنج تا پایان سال تمدید شود زیرا سبب شده است تا قیمت برنج افزایش پیدا کرده و در نتیجه هزینه تولید بالا برود.

قربانی با اعلام اینکه پیشنهاد مطرح شده در نامه فوق با موافقت معاون اول رئیس‌جمهور مواجه شد، تصریح کرد: امیدواریم این قانون به‌زودی اجرا شده و بازار برنج مدیریت شود زیرا ادامه روند فعلی شرایط نگران‌کننده‌ای را در زمینه تولید چای و برنج برای گیلان ایجاد می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار