کد خبر : 29725
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

مگر در رشت قحط الرجال است که افراد فاقد صلاحیت مالی و اخلاقی شهردار شوند؟!/ اعضای ارزشی شورا چه پاسخی برای مردم دارند؟!

مگر در رشت قحط الرجال است که افراد فاقد صلاحیت مالی و اخلاقی شهردار شوند؟!/ اعضای ارزشی شورا چه پاسخی برای مردم دارند؟!

چگونه است کسی که دارای پرونده ها و مسئله هایی در حوزه سلامت اخلاقی و عدم صلاحیت در امورات سیاسی و امنیتی می باشد، بخواهد شهردار رشت شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به روند انتخاب شهردار رشت اظهار کرد: یکی از سفارشات موکد امام این بود که من چه باشم در میان شما یا نباشم  نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد.  این سفارش یک سفارش عمومی هم به خواص بود هم عموم  مردم و این سفارش یک سفارش بسیار موثر برای اصلاح جامعه و رشد و ارتقاء جامعه بوده که توسط مردم باد در موقع انتخابات ملاحظه  شود زیرا نحوست انتخاب بد دچار خود مردم می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم در انتخابات شورا رای دادند تا برای سرنوشت شهرشان تصمیم بگیرند، افزود: به جهت تعدد کاند‌‌‌‌‌یداتورها یک عده ای با ۱۵ یا ۲۰ هزار ‌‌‌‌‌‌‌رای از شهر یک میلیونی وارد پارلمان شهری شدند و باید امانت دار این ملت باشند.

وی ادامه داد:  این واقعا جای تاسف دارد که بعضی از این افراد در موضع کاندیداتوری شهرداری رشت قرار گرفته‌اند که همه منابع مطلع و موثر از عدم صلاحیت مالی، اخلاقی و‌… اینان خبر می‌دهند. من خطاب به اعضای  شورای شهر مخصوصا آنهایی که در مجالس و محافل  مذهبی خودشان را به عنوان عضو ارزشی مطرح میکنند این است که با توجه به زد و بند های داخلی، وقتی میخواهید رایی بدهید آیا میتوانید جواب حق الناس عمومی را بدهید؟

این فعال سیاسی فرهنگی خاطرنشان کرد: آیا جوانان ما برای حفظ امنیت و عزت و آرامش مردم کیلومتر ها آن طرف تر از مرز در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت جان دادند تا عده ای در پشت اتاق های بسته کانون های قدرت و ثروت سیستم و سامانه ای را پیش بینی کنند که شهردار رشت بین انتخاب بد و بدتر تعیین گردد؟! مگر قحط الرجال است که همیشه افرادی برای شهرداری مطرح میشوند که برخی از آنان دارای پرونده های خاص قضایی امنیتی و اخلاقی می‌باشند.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه حقیقتا سکوت در این جهت جایز نیست و هرکس سکوت کند حق الناس به گردنش است، گفت: ورود افرادی که خوش سابقه هم نیستند در بین گزینه‌ها قابل تحمل نیست و چیزی که از منبع موثق به گوش می‌رسد که در تعیین شهردار اخیر رشت به گزینه هایی مراجعه میشود که صلاحیت لازم اخلاقی، سیاسی، اقتصادی  و غیره را ندارند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ما انتخاب شهردار را زیر ذره بین  قرار داده ایم تصریح کرد: البته مردم رشت نیز باید چشمشان را باز کنند موقع انتخابات به شعارهای بی اساس یا سطحی و گزاره های سست رای ندهند که بعد خروجی اش یک کلان شهری شود که نظام مدیریتی اش در حد یک روستا و دهستان هم نیست.

وی با بیان اینکه تا الان در نوع انتخاب شهردار مصالح شهری رعایت نشده است، ابراز نمود: نحوه انتخاب شهردار بیشتر بر اساس ارتباطات و زد و بند های باندی کانون های ثروت و قدرت بوده و این جایز نیست و ما مدیون خون شهدا هستیم؛ همان شهدایی که در این شهری که آقایان شهرداری و شورا قدم میزنند هزار جوان به خاطر امنیت آرامش و عزت این مردم خون و جان خودشان را فدا کردند.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: چگونه است کسی که دارای پرونده ها و مسئله هایی در حوزه سلامت اخلاقی و عدم صلاحیت در امورات سیاسی و امنیتی و سه تبعیتی می باشد، بخواهد شهردار رشت شود. آیا نمی توان در رابطه با صلاحیت اخلاقی اینها با قاطعیت ورود کرد.

وی در پایان تاکید کرد: آندسته از اعضای شواریی که به واسطه باند بازی ها وتقسیم غنایم رای میدهند، مسئول اند و فردای قیامت باید جوابگوی خداوند و حق الناس باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار