کد خبر : 13243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396- 49: 21

میتینگ انتخاباتی جهانگیری و تعطیلی اداره کل ورزش و جوانان گیلان/ برخی مدیران دولتی گیلان بلندگوی تبلیغاتی طیف خاص شده‌اند

میتینگ انتخاباتی جهانگیری و تعطیلی اداره کل ورزش و جوانان گیلان/ برخی مدیران دولتی گیلان بلندگوی تبلیغاتی طیف خاص شده‌اند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: بخشی از مراکز دولتی از جمله اداره کل ورزش و جوانان گیلان با برگزاری میتینگ انتخاباتی جهانگیری در رشت تعطیل و برخی اداره‌ها نیز نیمه تعطیل شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت‌وگویی با انتقاد از نیمه تعطیلی برخی اداره‌های دولتی در پی سفر جهانگیری به گیلان اظهار کرد: بخش مراکز دولتی به طور مستقیم به نفع دولت مستقر فعالیت می‌کند که خلاف قانون است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان تعطیل شد، افزود: بخش دیگری از اداره‌های دولتی نیمه تعطیل شدند و روسای برخی اداره‌ها به کارمندان خود القا کردند که باید در تجمع انتخاباتی جهانگیری حضور داشته باشند و روز گذشته که این ابلاغ را تکذیب کرده بودند امروز در مقام عمل نشان دادند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: طی ماه‌های اخیر مهندسی حضور و دخالت غیرمستقیم تمام تلاش خود را برای اعمال نظر در جلب آرا به نفع دولت مستقر انجام دادند و این روزها نیز اداره‌ها را برای شرکت در میتینگ‌های انتخاباتی دولت نیمه تعطیل کرده و به واسطه کمک‌های مالی به بخشی از موثران و صاحب نفوذان تاثیرگذار استانی بلندگوهای موجه را مصادره کردند و این خلاف شعار اعتدال و دولت پاک‌دستان و راستگویان است.

وی با اشاره به اینکه ملت بی‌خبر از این تبانی اصحاب قدرت و ثروت نیست، گفت: این موضوع از حافظه مردم گیلان پاک نمی‌شود، برای تثبیت یک کاندیداتور به صورت مستقیم و غیرمستقیم دخالت غیرقانونی در شب انتخابات کردند.

مهدوی با تصریح بر اینکه افکار عمومی جامعه از تکذیب‌های اداری غافل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ذهن عموم مردم نسبت به برخی اظهار نظرهای موجه نظام که خلاف قانون و حقیقیت به مدیحه‌سرایی از کسانی می‌پردازند که در مناظرات انتخابات به قوه دفاعیه رحم نکردند و برای جلب آرا حرف‌های مورد پسند دشمن را می‌زنند، هوشیار است.

وی متذکر شد: شایسته نظام نیست که به مدیحه‌سرایی از امضا کنندگان ۲۰۳۰ بپردازند، چگونه بخشی از این بلندگوهای موجه نظام از کسانی تعریف کردند که ننگ سند ۲۰۳۰ را داشتند، این ننگ برای دولتمردانی که سند پرخفت و خلاف اسلام و خلاف اخلاق ۲۰۳۰ را امضا کردند بس است و در این ایام انتخاباتی بلندگوی تبلیغاتی طیف خاصی شده‌اند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار