کد خبر : 38774
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398- 45: 16

نماینده ولی فقیه در گیلان:

می‌خواهیم تمام دختران جرات نهی از بد حجابی را پیدا کنند/ بعضی از مسئولان به جای ترویج حجاب، مروج بدحجابی هستند

می‌خواهیم تمام دختران جرات نهی از بد حجابی را پیدا کنند/ بعضی از مسئولان به جای ترویج حجاب، مروج بدحجابی هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: می خواهیم تمام دختران خوب ما این جرات را پیدا کرده و بد حجابی را نهی کنند و اگر برخوردی با شما داشتند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گزارش دهید.

به گزارش گیلانستان آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم ویژه میلاد فاطمه معصومه(س) در بقعه خواهر امام رضا(ع) رشت با تبریک این ولادت اظهار کرد: میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.
وی به ویژگی های حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: امام صادق(ع) قبل از تولد معصومه(س) فرمود که فاطمه معصومه(س) مبلغه دین خدا است.
امام جمعه رشت با اشاره به سفر حضرت معصومه(س) برای دیدار امام رضا(ع) به ایران، بیان کرد: حضرت معصومه(س) در قم رحلت کرد و امام رضا(ع) فرمود که هر کسی خواهرم معصومه(س) را زیارت کند مانند این است که مرا زیارت کرده است.
آیت الله فلاحتی، در ادامه خواستار ارتباط دختران با قرآن شد و تصریح کرد: قرآن سبب رشد و داروی شفابخش انسان است بنابراین جوانان رابطه و انس خود با قرآن را افزایش دهند.
وی بر افزایش مطالعه دختران تاکید کرد و گفت: مطالعه کتاب های زندگی امامان(ع) دل انسان را نورانی می کند به ویژه اینکه دختران جوان باید زندگی فاطمه(س) را بدانند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ارتباط با خانواده های مذهبی موجب می شود انسان خوبی ها را یاد بگیرد، خاطرنشان کرد: هر کسی با خانواده های خوب و مذهبی رابطه داشته باشد به مرور به طرف خوبی ها هدایت می شود.
آیت الله فلاحتی، نخستین ویژگی خوب برای بانوان را حجاب عنوان کرد و یادآور شد: اگر می خواهید قلب تان نورانی شود و خدا و ائمه(ع) به شما توجه کنند، خوبی ها را تمرین کنید.
امام جمعه رشت، با اشاره به اینکه بی حجابی و بد حجابی از منکرات است، اظهار کرد: در مدت ۳۰ سال گذشته منکرات به همدیگر تذکر داده نشده است.
وی ادامه داد: می خواهیم تمام دختران خوب ما این جرات را پیدا کرده و بد حجابی را نهی کنند و اگر برخوردی با شما داشتند به ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان گزارش دهید.
آیت الله فلاحتی به تلاش دشمن و عده ای خودفروخته داخلی در ترویج فرهنگ ابتذال غرب در جامعه اشاره کرد و افزود: در مدت ۳۰ سال گذشته بعضی از مسئولان به جای ترویج حجاب به ترویج ضد حجاب پرداختند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، حجاب را نشانه ملی و چادر را حجاب برتر دانست و تصریح کرد: حجاب زن را عفیف می کند و رشد می دهد ضمن اینکه زن محجبه محبوب پروردگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار