کد خبر : 16455
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396- 01: 11

نادیده گرفتن خطوط انقلاب اسلامی، ترویج لاابالی گری و ولنگاری را فراهم می نماید/ باید ظاهر جامعه را از آلودگی پاک کنیم

نادیده گرفتن خطوط انقلاب اسلامی، ترویج لاابالی گری و ولنگاری را فراهم می نماید/ باید ظاهر جامعه را از آلودگی پاک کنیم

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: نادیده گرفتن خطوط انقلاب اسلامی و هویت اصلی ملت ایران، تحقیر اخلاق ایرانی و فرهنگ اسلامی و ترویج لاابالی گری و ولنگاری، خط نفوذ دشمن و دجالان آمریکایی و غربی را فراهم می نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت گیلانستان، سردار محمّد علی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان (فاتح نبل و الزهراء) در دیدار رزمندگان لشکر عملیاتی ۱۶ قدس در حسینیه بنی فاطمه (س) به تحلیل مسائل فرهنگی و اجتماعی از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و اذعان داشت: بیش از یک دهه است که ایرانیان با مشکل غرب زدگی روبه رو هستند. مسئله اصالت را نباید فراموش کرد، بعضی ها اصالت ایرانی و اسلامی خود را با انواع مدل های غربی و ضد دینی و ضد ارزشی معاوضه می کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان خاطرنشان کرد: نادیده گرفتن خطوط انقلاب اسلامی و هویت اصلی ملت ایران، تحقیر اخلاق ایرانی و فرهنگ اسلامی و ترویج لاابالی گری و ولنگاری، خط نفوذ دشمن و دجالان آمریکایی و غربی را فراهم می نماید.

وی با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر مراقبت دینی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی، مواظبت نیروهای رزمنده و حزب اللهی را از اصالت دینی و ایرانی خواستار شد و بیان داشت: باید ظاهر جامعه را از آلودگی ها پاک کنیم.

سردار حق بین در خاتمه با پرداختن به برخی از مسائل منطقه موفقیت روز افزون رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه را گوشزد و امتداد خط کربلا تا ظهور حضرت مهدی (عج) و ارتباط عمیق بین این دو را مطرح نمود و متولی مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را انقلاب اسلامی که به فرموده امام (ره) دارای بینش وحیانی است، معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار