کد خبر : 19344
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396- 41: 11

نارضایتی ۴ ساله فرهنگیان گیلان از اداره کل آموزش و پرورش/ مدیری که تنها به بقای خود می اندیشد و هیچ پاسخی برای مشکلات فرهنگیان ندارد!

نارضایتی ۴ ساله فرهنگیان گیلان از اداره کل آموزش و پرورش/ مدیری که تنها به بقای خود می اندیشد و هیچ پاسخی برای مشکلات فرهنگیان ندارد!

این مدیرکل که آموزش و پرورش را به حیاط خلوت سیاسی یکی از نمایندگان مسئله دار و پرحاشیه تبدیل کرده است، امید دارد که این نماینده از وی حمایت کند تا در مسئولیتش ابقا شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان، تجمعات اعتراض آمیز در استان گیلان این روزها به کار هر روزه برخی کارمندان، کارگران و پرسنل مظلوم ادارات و شرکتهای مختلف تبدیل شده و این مردم برای گرفتن حقشان مجبور به تحصن و تجمع می شوند.

در تجمعات مختلفی که مقابل یک اداره یا مکانی در اعتراض به موضوعی شکل می گیرد، معمولا مدیر یا معاون و یا حتی نماینده ای از آن مجموعه، در جمع معترضین حضور می یابد و آنان را به مکانی دیگر برای شنیدن حرفهایشان هدایت می کند.

اما در آموزش و پرورش که از هفته های گذشته بارها مربیان پیش دبستانی، معلمان نهضت سوادآموزی، نیروهای خدماتی و… اقدام به تجمع و اعتراض نمودند، نه تنها این نوع برخورد از طرف مدیران آن دیده نشده، بلکه جناب حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در مصاحبه ای به صراحت اعلام کرده که اگر معترضین تا صبح نیز اعتراض کنند کاری از دست او ساخته نیست و باید به تدریج مشکلاتشان حل گردد!

وقتی یک مدیرکلی به خودش اجازه می دهد در مقابل خواسته برحق فرهنگیان گیلانی چنین موضعی بگیرد و اصلا برایش اهمیتی نداشته باشد که آموزش و پرورش گیلان در مقایسه با سایر استانها در چه مرحله ای قرار گرفته است، نشان از بی توجهی ایشان به مقوله فرهنگ و دانش آموزان است.

این مدیرکل که آموزش و پرورش را به حیاط خلوت سیاسی یکی از نمایندگان مسئله دار و پرحاشیه تبدیل کرده است و در زمان انتخابات مجلس کلیه زیرمجموعه اش را در خدمت آن نماینده قرار داده بود، امید دارد که این نماینده از وی حمایت کند تا در مسئولیتش ابقا شود.

حاجتی هم در برگزاری همایشات “رای اولی‌ها” جهت رای دادن دانش آموزان به روحانی و هم در حمایتش از سند ۲۰۳۰ که مورد نقد شدید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته بود، خوش خدمتی اش به جریان اصلاحات و افراطیون دولتی را ثابت کرده و سعی دارد صندلی مدیرکلی آموزش و پرورش گیلان را از دست ندهد و همچنان این سمت را به هر قیمتی که شده حفظ کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار