کد خبر : 67227
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1400- 02: 13

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را شفاف تبیین کنند

نامزدهای انتخابات برنامه‌های خود را شفاف تبیین کنند

​دلخوش اباتری گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید برنامه خود را به روشنی برای مردم تبیین کنند که چگونه می‌خواهند در دوران مدیریت خود کشور را اداره کنند.

به گزارش گیلانستان، «سید کاظم دلخوش اباتری» با بیان اینکه با تضعیف دیگران و با پرخاش، مردم به سمت نامزدی گرایش پیدا نمی‌کنند اظهار داشت: مردم باید به دنبال انتخاب اصلح باشند از آن طرف نامزدهای ریاست جمهوری هم باید برنامه خود را به روشنی برای مردم تبیین کنند که چگونه می‌خواهند در دوران مدیریت خود کشور را اداره کنند.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از قرآن کریم و احادیث که به مثابه میثاق ملی مردم ایران اسلامی محسوب می‌شود، خواند و عنوان کرد:‌ بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بر روی مسئله انتخابات و اهمیت آن تاکید داشته و دارند.

دلخوش مشارکت مردم در سرنوشت‌شان را در مقاطع حساس، مهم‌ترین کارکردی که به واسطه استقرار جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است، اعلام کرد و بیان داشت: سخنان اخیر مقام معظم رهبری و اهمیت بسیار زیاد حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امری است که باید همه آحاد ملت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ملاک‌ها و معیارهای یک کاندیدای اصلح و شایسته توسط مقام معظم رهبری تبیین و بیان شده است اهمیت انتخاب افراد کارآمد را برای توسعه و عمران کشور مهم برشمرد و افزود: در حال حاضر دشمن مدام بر طبل تبلیغات همه جانبه خود می‌کوبد تا از حضور حداکثری مردم جلوگیری کند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد مردم را از حق تعیین سرنوشتشان ناامید کند اضافه کرد: مردم باید در انتخاب خود به دنبال فرد اصلح باشند از طرفی رعایت اخلاق انتخاباتی در جریان تبلیغات نامزدها نیز امری است که انتظار داریم کاندیداها نسبت به انجام آن اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا اینکه نامزدها باید برنامه خود را به روشنی تبیین کنند که در دوران مدیریت خود چگونه می‌خواهند کشور را اداره کنند را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم نسبت به مسائلی که در جریان مناظرات و تبلیغات انتخاباتی کاندیداها بیان می‌شود کاملا هوشیار و آگاهند بنابراین نامزدها هم باید فقط درصدد شفاف‌سازی برنامه‌های خود باشند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار