کد خبر : 2772
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 دی 1394- 33: 17

نامه سرگشاده بسیج دانشگاه آزاد رشت خطاب به استاندار گیلان

نامه سرگشاده بسیج دانشگاه آزاد رشت خطاب به استاندار گیلان

در عجبیم که اگر بنا بود چنین لیستی ما حصل تلاش های شبانه روزی هیئت های اجرایی باشد ، اساسا چرا وقت خود را با جلسات هدر داده اند؟

به گزارش درگیلان، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت خطاب به استاندار گیلان نامه سرگشاده ای نوشت که در زیر می خوانید:

“بسم الله الرحمن الرحیم “

جناب آقای دکتر نجفی

استاندار محترم گیلان

سلام علیکم

پس از بررسی های انجام شده و تلاش های بی وقفه ی هیئت اجرایی ، دیروز فهرست های افراد تایید صلاحیت شده ی نامزد های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان ، اعلام شد. در عجبیم که اگر بنا بود چنین لیستی ما حصل تلاش های شبانه روزی هیئت های اجرایی باشد ، اساسا چرا وقت خود را با جلسات هدر داده اند؟

در فهرست اعلام شده ، نام افرادی با سوء شهرت و سوء سوابق فراوان دیده می شود که اگر می دانستیم که تشخیص اینکه آیا صلاحیت دارند یا خیر ، برای هیئت اجرایی مقدور نبوده است ، گروهی از دانشجویان را به یاری شان می فرستادیم . کنار زدن افرادی از این دست در هیئت اجرایی در همه ی ادوار به منظور مساعدت بیشتر به هیئت نظارت ، وجود داشته است . اما چه می شود که در این دوره هیئت اجرایی با عنوان ” ما چرا هزینه بدهیم ؟ ” از وظیفه ی قانونی و شرعی در راستای حمایت از نظام و همچنین کمک به شورای نگهبان سر باز زده و به این آسودگی نشان تاییدیه نظام اسلامی را بر سینه ی هرکسی نصب می کند ؟

موضوع زمانی حساس ترمی شود که افرادی در کشور بیان می دارند که :” مردم به رد صلاحیت های گسترده واکنش نشان خواهند داد ” که این حرف بی شباهت به پیش بینی ( بخوانید طراحی ) سلسله حوادثی توسط برخی در سال ۸۸ ، کشور را به آشوب کشیده و دچار خسارت های فراوان در داخل و خارج کردند . از طرفی دشمنان کشور دائما دم از اثرگذاری و جهت دهی به نتایج انتخابات در ایران می زنند حال خود قاضی شوید که مسئولین تحت امر شما با مسامحه و سادگی چطور راه را برای آسیب پذیری کشور باز کرده اند . در روز پایانی پس از آن که صلاحیت برخی نیز در سطح هیئت های اجرایی احراز نشد ، برخی مسئولین اجرایی به منظور ” هزینه ندادن ” ، هیئت اجرایی را از انجام درست وظایف خود باز داشتند و آن ها را به تغییر رای خود وادار کردند..

بدیهی است که هیئت محترم نظارت ، بدون اغماض و با صلابت تمام ، راه های آسیب پذیری کشور را خواهد بست . اما لازم است سایر دست اندرکاران انتخابات بدانند ، که دانشجویان دغدغه مند و دوستدار کشور و انقلاب ، شرایط را به دقت زیر نظر داشته و در صورتی که خدای ناکرده

آسیبی به بهانه کم کاری هیئت های اجرایی وبه تبع در اعتراض های غیر متعارف وغیر قانونی نسبت به نظر هیئت نظارت و شورای محترم نگهبان ، گریبان کشور را بگیرد ، با در نظر داشتن تجربه ی قانون شکنی های سال ۸۸ صحنه را برای حفاظت و صیانت از حق الناس رها نخواهد کرد.

امید است جناب عالی نیز از این پس جلوی مسئولیت گریزی برخی مسئولین اجرایی در سطح استان و شهرستان را گرفته و تمام تلاش خود را در حمایت و تثبیت نظر هیئت محترم نظارت و شورای محترم نگهبان به کار بگیرید .

والسلام علیکم و رحمه الله

منبع: basijiaur.ir

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار