کد خبر : 5121
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 مرداد 1395- 04: 22

نامه سرگشاده عضو شورای شهر خطاب به نماینده اصلاح طلب رشت!

نامه سرگشاده عضو شورای شهر خطاب به نماینده اصلاح طلب رشت!

پیشنهاد می نمایم یکبار قانون شوراها را بخوانی! البته شاید بهتر باشد همان آئین نامه داخلی مجلس را بخوانی! کلانشهر رشت با داشتن پارلمان شهری و ۱۵ عضو شورا خودش بهتر از شما به مسائل شهری می پردازد!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “درگیلان“، محمود باقری خطیبانی عضو شورای اسلامی شهر رشت نامه ای سرگشاده خطاب به محمد صادق حسنی نماینده اصلاح طلب رشت در مجلس شورای اسلامی نوشت که متن کامل آن در ذیل آمده است:

جناب آقای محمد صادق حسنی (یا حسینی؟!)

نماینده محترم مردم شهرستان رشت و حومه

سلام علیکم

افاضات شما را در یکی از پایگاه های خبری خواندم؛ نمی دانم این ضرب المثل شیرین گیلکی را شنیده اید که می گویند “دوبکه را دیگران زدند،  آغوز را شما جمع کرده اید؟!” می دانید یعنی چه؟! این ضرب المثل حکایت شماست و انتخابات ۷ اسفند! برادر من! از عارف و مالک و راهب و درویش همه و همه دست به دست دادند “تا تو نامی به کف آری و به جلوت باشی”.

برادر من!

پیشنهاد می نمایم یکبار قانون شوراها را بخوانی! البته شاید بهتر باشد همان آئین نامه داخلی مجلس را بخوانی! بی خیال!

اگرچه همکار عزیزمان مهندس علوی پیش تر او را بهترین شهردار تاریخ رشت می دانستند، ولی شما بگوئید شهردار چه کرد که امروز از نظر ایشان بدترین شهردار تاریخ رشت شده است! اگر واقعا قصد دخالت ندارید که قانون نیز همین را از شما می خواهد، شما را به خدا بروید به درد کشاورزان عزیزمان برسید!

bagheri

کلانشهر رشت با داشتن پارلمان شهری و ۱۵ عضو شورا خودش بهتر از شما به مسائل شهری می پردازد! البته ما هم اگر ایشان دستش را از بیت المال کوتاه کند و بر اساس قانون و مصوبات شورا عمل کند! تشویقش خواهیم کرد. شما هم فکری به حال حاشیه نشینان و بحث ها و اشتغال مردم بیچاره کنید و اگر نگران شهر هستید رودخانه ها را دریابید!

چرا بودجه تخصیص نمی دهند؟! زمین های نسقی را چرا ساماندهی نمی کنید؟! اینها که کارهای شماست! آن منابع ملی که شهرداری های کلانشهرها همه دریافت می کنند را چرا شهرداری رشت نمی گیرد؟! شما قدرتش را دارید؟! امیدوارم!

برادرم!

ضمنا اگر گزارش کار شورا را می طلبید حاضرم برای شهروندان، خدماتی که شهرداری در برگزاری میتینگ های شما (منظور همان ابر و باد و مه و خورشید) ارائه وار تشریح نمایم.

محمود باقری خطیبانی

عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیر چهارشنبه , ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

سلام این اقا بدجوری سوخته حالا از اصلاح طلبان سوخته یا از اقای حسینی معلوم نیست ولی بقول یه بنده خدای اب بریز جای که سوخته ،لحن زشت وبی ادبانه ایشون فقط جوابش همینه

حمید پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۳۴

برادر من امیرخان
ایشون از اصلاح طلبها نسوخت چون اونها چیزی برای سوزاندن ندارن
ایشون داره حرف میزنه،انتقادپذیر باشید
شما توی میتینگ اصلاح طلبها نبودی؟؟؟؟ توسالن تختی که عارف اومده بود؟؟؟

دردمند پنجشنبه , ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

امیرجان شما ظاهرا بیشتر از آن آقا می سوزید خیلی بی ادبانه پیام گذاشتید باقری خطیبانی قهرمان واقعی رشت است و بس

حمد شمعی چهارشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۴۹

باسلام و عرض ادب
گویا همه ی این دوستان نیاز به مطالعه بیشتر دارید
ادبیات سیاست که اصلا رعایت نشده است چرا که بیشتر سخنان شما دوستان فوق از روی تعصب است تا منطق ایراد کار از افاضات نامه فوق میباشد لذا تحریک کننده افراد شده سخن به جای رساند ستیز که ویرانه کند خانه های کهن چنانچه ما منظق را در نظر نداشته باشیم و احساسات شخصی خود را بیان کنیم مشکلات پابرجا خواهد بود تازه غوض بالا غوض خواهد شد
وقتی ما از روی تجربه دیگران هم توصیه کنیم باز هم قابل قبول است ولی نه این آقایان کلام دلنشین و محکمه پسند روا داشته اند و نه انتقاد گر عزیز و محترم ما لذا نتیجه ی مطلوب زمانی ایجاد میشود که همه با هم نیت خیر در عرصه های اقتصادی علمی اجتماعی و سیاسی امنیتی کشور دخیل شویم نه از روی غرض و عصبانیت شیخ فضل الله نوری جمله ای نقل کرده ند زیبا
زن کار مرد کار تا بشود روزگار
حال حاضر ما باید به فکر آینده این مرز بوم باشیم و احساسات مان را دور بریزیم چرا ما باید به جان هم افتاده و سخن از چپ وراست در میان باشد این در حالی است که نتیجه ی قاطع این تست که مشکلات بر قرار است پس به فکر ایران عزیزمان باشیم و صنعت و اقتصاد و فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اشتغال جوانان همرا باشد ایراد گرفتن خیلی راحت است و آسان ما باید راه کار ارئه دهیم نه زخم زبان .
در پابان نیز از مدیر سایت تشکر و سپاس فراوان داریم و که امکان نقد برای ما فراهم نمودند .
درود بر ایران عزیمان فاقد از هر گونه تبعیضات و جنسیت و سیاست اختلافی ما باید دست در دست هم دهیم و میهنمان ایران زمین را اباد کنیم نه جدال و غر و لند

رفتن به نوار ابزار