کد خبر : 8450
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1395- 12: 10

نامه سرگشاده عضو کمیسیون بهداشت مجلس به استاندار گیلان پیرامون معضلات بیمارستان حشمت رشت

نامه سرگشاده عضو کمیسیون بهداشت مجلس به استاندار گیلان پیرامون معضلات بیمارستان حشمت رشت

مدتی است انجام برخی از اقدامات درمانی ضروری در خصوص بیماران قلبی در بیمارستان دکتر حشمت رشت به عنوان تنها مرکز فوق تخصصی قلب دولتی گیلان محدود و برخی نیز شدیداً محدود (از جمله آنژیوپلاستی) شده است.

به گزارش گیلانستان، دکتر ذبیح نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به استاندار گیلان، نسبت به وجود معضلاتی در بیمارستان دکتر حشمت رشت انتقاد نمود و از وی به عنوان مقام عالی دولت در استان خواستار رسیدگی به این معضلات شد.

متن این نامه بدین شرح است:
جناب آقای دکتر محمدعلی نجفی
استاندار محترم گیلان

با سلام و تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بدین وسیله به استحضار می رساند که مدتی است انجام برخی از اقدامات درمانی ضروری در خصوص بیماران قلبی در بیمارستان دکتر حشمت رشت به عنوان تنها مرکز  فوق تخصصی قلب دولتی استان گیلان محدود و برخی نیز شدیداً محدود (از جمله آنژیوپلاستی) شده است و اکثر بیماران از جمله اقشار محروم و مستضعف استان جهت پیگیری معالجه به اجبار به بیمارستان های خصوصی مراجعه کرده و متحمل هزینه های سنگین میلیون ها تومانی می شوند.
این اوضاع نابسامان در شرایطی است که این بیمارستان به عنوان مثال چهار متخصص عضو هیئت علمی دارای فلوشیپ اینترونشن جهت انجام آنژیوپلاستی در اختیار دارد اما در ماه های اخیر به دلایل مشکوکی این اقدام درمانی در این بیمارستان شدیداً محدود شده و در بسیاری از ایام اساساً انجام نمی شود، علیرغم اینکه این اقدام درمانی روزانه توسط همین متخصصین در بخش خصوصی به طور گسترده انجام می گردد.
لذا از جنابعالی به عنوان مقام عالی دولت در استان انتظار می رود جهت رفع این معضل و برخورد با مسئولانی که در این خصوص با اهداف خاصی کوتاهی کرده اند دستورات لازم را صادر نمایید.
توفیق جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه الهی مسئلت می نمایم.

ارادتمند

دکتر ذبیح نیکفر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار