کد خبر : 6482
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1395- 09: 23

نامه سرگشاده پدران شهدای مدافع حرم رشت به شورای نگهبان و رئیس مجلس+ تصویرنامه

نامه سرگشاده پدران شهدای مدافع حرم رشت به شورای نگهبان و رئیس مجلس+ تصویرنامه

ما امضاکنندگان این نامه بنا به سفارس و وصایای فرزندان شهید مدافع حرم خود به دفاع تمام قد از حریم انقلاب و ولایت بر می خیزیم و حنجره ای را که به دفاع از فتنه گران گرم باشد حلقوم شیطان بزرگ می دانیم.

به گزارش گیلانستان،  پدران گرامی شهیدان مدافع حرم شهرستان رشت ضمن نامه ای سرگشاده خطاب به اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس شورای اسلامی، پیرامون حرمت شکنی یکی از نمایندگان گیلان که در مجلس شورای اسلامی از فتنه و فتنه گران دفاع نمود، اعتراض کردند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

نامه سرگشاده پدران شهدای مدافع حرم شهرستان رشت به اعضای شورای نگهبان و رئیس مجلس پیرامون جعفرزاده در دفاع از فتنه و فتنه گران

اعضای محترم شورای نگهبان و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی

سلام علیکم

فتنه‌ی سال ۸۸ خنجر جفا آمیزی بود که خواص بی بصیرت و خسته از آرمانهای انقلاب و منحرفین از مسیر روشن امام و رهبری و شهدا به پیکره نظام اسلامی زدند که به حق پیمان شکنان و نمک نشناسان امت انقلابی بودند و با کمال تأسف شاهد بازتولید نمک نشناسان جدیدی هستیم که در این زمانه و برهه‌ی حساس به منظور تحقق خواسته‌های حقیر دنیوی شان و منافع پست و زودگذرشان در حال عبور از خط قرمز فتنه می باشند، در حالی که شما، آنها و همه ملت ایران به روشنی می‌دانند که فتنه خط قرمز نظام و رهبری است. شاید عبور کردن از خط قرمزهای رهبری برای عده‌ای که بویی از ولایت و زعامت معنوی رهبر جامعه نبرده باشند امری کوچک تلقی شود اما این که ملت ایران به چنین مسلکی تن بدهد بعید و نشدنی است.

متأسفانه مجلس شورای اسلامی، عده‌ای که یا جزء بازرگانان و سیاسان منفعت‌طلب بوده و یا در زمره بریدگان و عقب‌افتادگان هستند سعی در عادی‌سازی فتنه و دفاع از فتنه و فتنه‌گران داشته‌اند که نوع رفتار آنان و تساهل و تسامح در برخورد با مدل رفتاریشان در موضعی که کلام و راهبرد ولی زمانه کاملا صریح و مشخص است جای بسی ابهام و تعجب دارد.

جناب لاریجانی! امضاکنندگان این نامه همگی پدران شهدای مدافع حرمی شهرستان هستند که یکی از نمایندگان آن سردمداران جریان بی‌بصیرت و مدافع فتنه‌ای است که به دروغ خود را مستقل ولایی و جانباز ولایتمدار می‌پندارد در حالی که فرزندان ما برای حفظ ارزش‌های دینی جان خودشان را فدا نمودند و در وصایاشان بر تبعیت از امر ولی فقیه زمانه تأکید داشتند، متأسفانه جعفرزاده اخیرا به بهانه دفاع از وزاری پیشنهادی دولت حرمت کلام و فرمایش رهبری را شکسته و به نوعی به دفاع از حریم‌شکنان فتنه گر ۸۸ پرداخته است. لذا بدینوسیله ما امضاکنندگان این نامه بنا به سفارس و وصایای فرزندان شهید مدافع حرم خود به دفاع تمام قد از حریم انقلاب و ولایت بر می خیزیم و حنجره ای را که به دفاع از فتنه گران گرم باشد حلقوم شیطان بزرگ می دانیم و از شما خواستاریم که شأن مجلس و دفاع از ولایت و امهات نظام اسلامی را بدون تسامح و تساهل مصحلت اندیشانه پاس بدارید که حاشا که ملت بصیر و انقلابی نسبت به چنین رفتارهایی دچار موضع ضعف انفعال و فراموشی گردد.

والسلام علی من اتبع الهدی

963

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حق یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

احسنت

رفتن به نوار ابزار