کد خبر : 31029
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397- 35: 20

نان بربری ۶۰۰ ، سنگگ ۷۵۰ و لواش ۲۰۰ تومان شد

نان بربری ۶۰۰ ، سنگگ ۷۵۰ و لواش ۲۰۰ تومان شد

رئیس اتحادیه صنف نانوایان رشت از افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، عادل محمدی عصر امروز در گفت‌وگویی از افزایش قیمت نان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار گیلان قیمت نان در سطح نانوایی های استان تا ۱۰ درصد افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه این تصمیم در ۲۴ آذرماه در ستاد تنظیم بازار استان اتخاذشده افزود: برخی از نانوایی ها در پی افزایش ۱۰ درصدی قیمت نان وزن چانه را تغییر داده اند و باقیمت‌ها گرد کرده اند.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان رشت با اشاره به قیمت نان در نانوایی های با آرد یارانه‌ای گفت: مطابق افزایش قیمت اعمال‌شده، نان سنگک با ۵۷۰ گرم وزن چانه ۷۵۰ تومان، نان بربری با ۵۰۰ گرم وزن چانه به قیمت ۶۰۰ تومان، نان لواش با ۱۷۰ گرم وزن چانه به قیمت ۲۰۰ تومان و نان تافتون به قیمت ۳۳۰ تومان عرضه می‌شود.

محمدی با اشاره به قیمت نان در نانوایی‌های آزادپز گیلان خاطرنشان کرد: نان بربری و سنگک با ۶۵۰ گرم وزن چانه به قیمت ۱۲۰۰ تومان، نان لواش به قیمت ۳۰۰ تومان ‌و نان تافتون با ۱۰ درصد افزایش به قیمت ۳۳۰ تومان در نانوایی های با آرد آزاد پز عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین اصلاحیه قیمت نان در گیلان مربوط به آذرماه سال ۹۳ است تصریح کرد: اکنون چهار سال از افزایش قیمت نان در گیلان گذشته و وارد پنجمین سال شده‌ایم و این افزایش قیمت تنها در راستای پوشش برخی از هزینه‌های نانوایی است.

رئیس اتحادیه صنف نانوایان رشت با بیان اینکه کیفیت نان پس از افزایش قیمت تغییری نمی‌کند گفت: کیفیت آرد نانوایی داران پس از افزایش قیمت هیچ تغییری نمی‌کند چون آرد های مصرفی نانوایی ها از گندم هایی که در سیلوهای کشور ذخیره هستند تهیه و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار