کد خبر : 19488
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد/ توان دفاعی جمهوری اسلامی قابل‌مذاکره نیست

نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد/ توان دفاعی جمهوری اسلامی قابل‌مذاکره نیست

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه توان دفاعی و نظامی کشور غیرقابل‌مذاکره است، گفت: نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی به آمریکا در برجام را داد و پیوسته باید برافزایش توان دفاعی کشور کوشید.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ” امکان دفاعی کشور قابل‌مذاکره نیست و ما درباره آن چیزهایی که اقتدار ملی‌مان را تأمین می‌کند، با دشمن هیچ چک‌وچانه‌ای نداریم” اظهار کرد: توان دفاعی هر کشوری ازجمله نظام جمهوری اسلامی ایران موردتوجه و طمع دشمنان هست گرچه قابل‌مذاکره نیست.

وی با تاکید بر اینکه توان دفاعی کشور باید روزبه‌روز افزایش یابد، افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که هیچ‌گونه مذاکراتی در رابطه با توان دفاعی کشور نباید انجام شود و تاکنون نیز هیچ مذاکره‌ای در خصوص توان دفاعی و نظامی کشور صورت نگرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به اهمیت والای بنیه دفاعی کشور اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبری بارهای در خصوص تقویت بنیه دفاعی کشور و غیرقابل‌مذاکره دانستن آن تاکید داشتند و همه باید به آن پایبند باشند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در تقویت توان دفاعی و موشکی گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید داشتند که توان دفاعی کشور چه در بحث پشتیبانی، امکانات و بودجه تقویت‌های لازم صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مقاومت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: در این مقطع زمانی که آمریکا تلاش می‌کند تا منافع بیشتری در برجام به دست بیاورد و به قدم‌های برداشته در برجام نیز راضی و قانع نیست نباید اجازه برداشتن قدم‌های بعدی را به آمریکا داد.

کوچکی نژاد به تلاش استکبار جهانی در محدود کردن توان دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا ایران را در پیشروی و دستیابی به توان دفاعی و قدرت منطقه بازدارد اما این موفقیت تاکنون برایشان حاصل نشده است.

وی بابیان اینکه عقل حکم می‌کند تا جایی که می‌توانیم توان دفاعی خود را افزایش دهیم، مطرح کرد: افزایش توان دفاعی در کشور منجر می‌شود اولاً دشمن جرئت تحدی به جمهوری اسلامی نداشته باشد ثانیاً قدرت ایران را در مقابل با مثل و تجاوزهای احتمالی را افزایش می‌دهد./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار