کد خبر : 24654
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397- 48: 10

نباید با تعلیق هسته‌ای از توان نیروهای متعهد و متخصص غافل شد/ مسئولان از حقوق ملت ایران در هسته‌ای عقب نمانند

نباید با تعلیق هسته‌ای از توان نیروهای متعهد و متخصص غافل شد/ مسئولان از حقوق ملت ایران در هسته‌ای عقب نمانند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نباید با تعلیق هسته‌ای از توان نیروهای متعهد و متخصص غافل شد از مسئولان خواست تا از حقوق ملت ایران در فناوری هسته‌ای عقب نمانند.

به گزارش گیلانستان: حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری در گفت‌وگویی با تبریک روز فناوری هسته‌ای به مردم و جوانان هوشمند عرصه هسته‌ای کشور اظهار کرد: اگرچه غرب و کشورهای اروپایی با ترفندهای مختلف، فتنه و حمایت‌های خاص فناوری هسته‌ای کشور را حدود کردند اما از علم و دانش علم هسته‌ای در کشور هیچ‌چیز کم نشده است.

وی با اشاره به تخصص و تعهد ایرانی در پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی افزود: بعضی از کشورهای اروپایی فناوری هسته‌ای ایران را به‌عنوان یک تهدید برای خود برشمردند و آن را به تعلیق و محدودیت درآوردند درحالی‌که از توان و قدرت نیروهای متعهد و متخصص نظام جمهوری اسلامی غافل شدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان بر لزوم مطالبه گری حقوق هسته‌ای از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: آنچه امروزه برجام نامیده شده دارای ابعاد حقوقی و قانونی است و باید مسئولین مربوطه حق ملت ایران را از مذاکره‌کنندگان مقابل اخذ و از خواسته‌های ملت ایران عقب نمانند.

تسخیری با اشاره به یاد و خاطره شهید آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: در گلوی شهید آوینی ایمان، رشادت و تقوا و بصیرت موج می‌زد و هنر در انقلاب اسلامی با شهید آوینی متبلور شد.

وی با تبریک روز هنر انقلاب اسلامی به هنرمندان گفت: لازم است همه هنرمندان از چهره و سیره شهید آوینی جهت تعمیق بصیرت و آگاهی‌های لازم بهره کافی ببرند. / فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار