کد خبر : 8468
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395- 00: 8

نباید مغزهای انحرافی خون شهدا را پایمال کنند / روحیه سازشکاری با آمریکا کشور ما را نابود می‌کند

نباید مغزهای انحرافی خون شهدا را پایمال کنند / روحیه سازشکاری با آمریکا کشور ما را نابود می‌کند

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: شهدا برای جلوگیری از نفوذ استکبار جهانی در کشور جان خود را فدا کردند و نباید رسالت استکبارستیزی از بین برود و اجازه ندهیم افرادی با مغزهای انحرافی خون شهدا را پایمال و زمینه را برای جهانخواران آماده کنند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در یادواره شهدای انقلاب اسلامی گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان در این شهر اظهار کرد: این مجلس برای تکریم شهدای انقلاب اسلامی تشکیل شده و استقلال و آزادی به برکت خون شهداست و امیدواریم خداوند کمک کند راه انقلاب اسلامی و شهدا را به درستی بشناسیم و آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه شهدا ظلمت و تاریکی را از جامعه دور می‌کنند، افزود: حرکت رزمندگان برای دفاع از حرم به برکت خون شهدای دفاع مقدس بوده و این خون شهداست که در طول تاریخ جاری است و تولید مثل می‌کند و جوانان به برکت خون شهدا متحول شدند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خون شهید تولید مثل می‌کند، گفت: امیدواریم از راه و پیام شهدا الهام بگیریم و پیام شهدا را به درستی درک کنیم و آرمان و اندیشه شهدا را باید شناخت و به کار بست.

 استکبارستیزی نخستین هدف شهدا بود

وی گفت: شهدا برای جلوگیری از نفوذ استکبار جهانی در کشور جان خود را فدا کردند و نباید رسالت استکبارستیزی از بین برود و نخستین هدف شهدا است و اگر راه شهدا را مقدس می‌دانیم نباید اجازه دهیم کسانی در لباس روحانی، پیرو امام(ره) و انقلابی، آرمان‌های شهدا را کم‌رنگ کنند.

روحانی با تصریح بر اینکه اجازه ندهیم افرادی با مغزهای انحرافی خون شهدا را پایمال کنند، بیان کرد: نباید این افراد زمینه را برای جهانخواران آماده کنند.

وی مقابله با اشرافی‌گری را دومین پیام شهید دانست و اظهار کرد: هدف شهدا از بین رفتن اشرافی بود و اینکه عده‌ای کارتن خواب نباشند و خطر اشرافی‌گری سهم مهلکی برای انقلاب اسلامی است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه زیردستان کسانی که حقوق نجومی می‌گیرند انسان‌های مسخ شده هستند، خاطرنشان کرد: حرام خواری انسان را از درون تهی می‌کند.

 روحیه مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی و بیگانه‌پرستی کشور را تهدید می‌کند

 وی به تهدید علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: خطری که انقلاب و استقلال ما را تهدید می‌کند روحیه مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی است که به طرف بیگانه‌پرستی هدایت می‌کند و روحیه سازشکاری با آمریکا کشور ما را تهدید می‌کند و به نابودی می‌کشاند و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

روحانی با اشاره به اینکه با ایجاد طومار باید نسبت به اشرافی‌گری اعتراض خود را نشان دهیم و به دفتر ریاست جمهوری ارسال کنیم، گفت: اگر  سیل طومار به دفتر ریاست جمهوری ارسال شود متوجه می‌شود که مردم ناراحت هستند.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات با ایران آمریکا را از بن‌بست نجات داد، تصریح کرد: فعالیت‌های هسته‌ای را تعطیل کردند و در مقابل بیگانگان تسلیم شدند و کرنش کردند و در این مدت کاری انجام نداده‌ایم، همه ما در این زمینه کوتاهی کردیم و مؤاخذه می‌شویم و امروز مقام معظم رهبری مظلوم واقع شده و اگر روحانیون و اقشار مختلف به وظیفه خود عمل می‌کردند مقام معظم رهبری مظلوم واقع نمی‌شدند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی مانند جنگ صفین عناصر فرصت در کشور کار کردند، یادآور شد: تمام مشکلات را به دلیل قطع رابطه با آمریکا اعلام می‌کنند.

 کمر آمریکا در مقابل ایران شکسته است / تحمیل برجام بی‌فرجام

وی اظهار کرد: کمر آمریکا در مقابل مقاومت ایران شکسته شده و در حال نابود شدن بوده و ایجاد گروه‌های تروریستی داعش و … برای مقابله با اسلام است و اگر مقاومت‌ها ادامه پیدا می‌کرد نابودی آمریکا قطعی بود.

روحانی عشق به خدا را با عشق به ملت جدایی‌ناپذیر خواند و یادآور شد: امام(ره) پس از پیروزی انقلاب جهاد سازندگی، حساب ۱۰۰ را تاسیس کرد تا مشکلات کشور برطرف شود اما پول‌پرستان نگذاشتند راه امام (ره) ادامه پیدا کند و انسان زمانی نفس خود را بپرستد به بت آمریکا فکر می‌کند.

وی پیروی از ولایت را پیام شهدا خواند و خاطرنشان کرد: آنها که در خرداد سال ۴۲، پیروزی انقلاب و دفاع مقدس به شهادت رسیدند، ولایت‌مدار بودند و تا زمانی که گوش به فرمان ولایت باشیم کشور محفوظ می‌ماند.

این مسؤول با بیان اینکه برجام بی‌فرجامی که به ما تحمیل کردند هنوز ماهیت آن مشخص نشده است، تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید فکر کنند در مقابل مظلومیت مقام معظم رهبری چگونه باید عمل کرد، مقاومت، ایستادگی و تسلیم نشدن از جمله پیام شهداست و تسلیم‌ناپذیری روشی بود که حضرت زینب(س) با آن پیام کربلا را  حفظ کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار