کد خبر : 36094
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

نبض اقتصاد گیلان درست نمی‌زند/ مدیریت این بخش باید تحت مراقبت‌های ویژه باشد

نبض اقتصاد گیلان درست نمی‌زند/ مدیریت این بخش باید تحت مراقبت‌های ویژه باشد

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی گیلان گفت: نبض اقتصاد گیلان درست نمی‌زنند و لازم است مدیریت این بخش تحت مراقبت‌های ویژه باشد.

به گزارش گیلانستان اسدالله عباسی ظهر امروز در نشست هماهنگی مجمع نمایندگان با مدیران اقتصادی استان و کمیسیون هماهنگی بانک‌ها در سالن بانک کشاورزی گیلان با انتقاد از سخنرانی و تئوری پردازی صرف در مسائل اقتصادی اظهار کرد: در استان گیلان سخنرانی و تئوری پردازی‌های خوبی در راستای حل مشکلات اقتصادی انجام می‌شود درحالی‌که باید در این زمینه آسیب‌شناسی جدی صورت گرفته و نسبت به آن‌ها پاسخ داده شود.

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس ناظر بر حسن اجرای قانون و متولیان امور اقتصادی در گیلان باید نبض اقتصاد در استان را در دست بگیرند، افزود: متأسفانه در حال حاضر نبض اقتصاد در گیلان درست نمی‌زند و اقتصاد گیلان باید تحت مراقبت‌های ویژه باشد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سوق دادن سرمایه‌گذاران تنها به منطقه آزاد انزلی گفت: در شرقی‌ترین و غربی‌ترین نقاط استان مسئولان اقتصادی باید سرمایه‌گذاران را حاضر کنند و نباید تنها حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به منطقه آزاد انزلی سوق داده شوند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنج‌های ابریشم و گردشگری از ظرفیت‌های استان گیلان است که باید نسبت به تزریق سرمایه به آن‌ها کمک کند، بیان کرد: در تولید و اشتغال بانک‌ها و فعالان دولتی باید به تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاری در این بخش بیشتر کمک کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بر ضرورت شفافیت در بورس تأکید کرد و افزود: در بورس باید شفاف‌سازی شود تا ببینیم وضعیت بورس در گیلان چگونه است و سرمایه ما چقدر گیلان صرف هزینه می‌شود.

عباسی با تأکید بر اینکه اگر به ظرفیت‌های استان توجه نشود در تولیدات استراتژیک خود نیز نیازمند واردات خواهیم بود، گفت: اگر به وضعیت تولید و اشتغال در گیلان توجه نشود یقیناً در آینده نزدیک در محصول برنج نیز نیازمند واردات و تأمین آن از جای دیگر خواهیم بود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار