کد خبر : 61202
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

نماینده مردم رشت در مجلس:

نبود مدیریت درست در واردات نهاده های دامی از سوی دولت

نبود مدیریت درست در واردات نهاده های دامی از سوی دولت

نماینده رشت در مجلس به نبود مدیریت درست در واردات نهاده های دامی از سوی دولت اشاره کرد و گفت: نیازمند کنترل و نظارت بهتری در این زمینه هستیم.

به گزارش گیلانستان، محمد رضا احمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان باید با وحدت و انسجام ملی از بروز اختلاف جلوگیری کنند تا مردم آسیب نبینند، اظهار کرد: اختلاف نظرها و سلایق شخصی تنها به مردم آسیب می‌زند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی همواره می‌خواست خودش نباشد اما مردم جمهوری اسلامی در امنیت و رفاه باشند پس به تبعیت از سردار دل‌ها هر آنچه که به وحدت ملی آسیب می‌زند باید کنار گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در راستای رفع مشکلات معیشتی مردم طرح یارانه کمک معیشتی را تصویب کرده است، افزود: دولت نیز برای حل معضلات و موانع به خارج از کشور دل نبندد بلکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه با اعتماد به جوانان گام بردارد.

احمدی با تاکید بر اینکه همگان باید بدانند با توجه به سیاست گذاری‌های آمریکا و همدستانش تنها با تغییر ریاست جمهوری این کشور سیاست‌های کلان آمریکا عوض نخواهد شد، تصریح کرد؛ قابل قبول نیست فکر کنیم با روی کار آمدن جو بایدن وضعیت تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی ما رفع خواهد شد.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی اختلاف بنیادین آمریکا و ایران در خصوص مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی به راحتی قابل حل نیست، اضافه کرد: برجام و مذاکرات هسته‌ای هیچ نتیجه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران نداشت فقط مردم چند سال معطل برجام ماندند.

وی با تاکید بر اینکه راهی که جمهوری اسلامی ایران انتخاب کرده است پر فراز و نشیب است، اظهار کرد: راه ما راه فرزندان پیامبر در صدر اسلام است که همواره در مقابل ظالم ایستادگی به خرج می‌دهیم.

احمدی به مدیریت نامناسب دولت در بخش واردات نهاده‌های دامی اشاره کرد و گفت: اگر دولتمردان کنترل و نظارت بهتری به خرج می‌دادند مردم در این بخش دچار مشکل نمی‌شدند این بی تدبیری فقط نارضایتی عمومی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی توسط دولت تروریست آمریکا به علت ترس این کشور و هم دستانش از ایستادگی ملت ایران در مقابل کشورهای زورگو جهان بود، تاکید کرد: وحشت آمریکا از محبوب شدن شهید سلیمانی در جهان بر همگان روشن است اما با شهادت سردار نه تنها نهضت و مکتب اسلامی از پا نیفتاده بلکه روز به روز مقام تر و مستحکم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار