کد خبر : 70051
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

نجات ۵ گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان

نجات ۵ گمشده در مناطق کوهستانی قلعه رودخان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم امدادی از پایگاه ماکلوان و یک تیم از شعبه فومن با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ساعت ۰۹:۰۰ یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰، گزارش مردمی مبنی بر گم شدن ۵ نفر مرد جوان در محور فومن به قلعه رودخان، منطقه فوشه، ییلاق دایلاسر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از یک تیم امدادی از پایگاه ماکلوان و یک تیم از شعبه فومن با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

غلامی با اشاره به نجات پنج فرد مورد نظر گم شده افزود: پس از چندین ساعت عملیات جستجو، ۵ فرد مورد نظر توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشته است، اظهار داشت: پس از توزیع ۲۴ قرص نان، ۱۲ بطری آب معدنی و کنسروجات بین افراد مذکور، هر ۵ نفر به محل امن منتقل شدند.

سیاوش غلامی در انتها افزود: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار