کد خبر : 15727
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

نجفی آن فرد چهار سال پیش نیست/ امیدواریم استاندار گیلان در این دولت وزیر شوند زیرا سرمایه استان هستند

نجفی آن فرد چهار سال پیش نیست/ امیدواریم استاندار گیلان در این دولت وزیر شوند زیرا سرمایه استان هستند

منتخب شورای پنجم در خصوص تغییرات مدیران در استان گفت: من اعتقاد دارم که آقای نجفی استاندار گیلان قطعا آن فرد چهار سال پیش نیست و به مسایل اقتصادی، سیاسی، عمرانی فرهنگی و منابع انسانی شناخت دارند و به نظر من در این دولت، امیدواریم که ایشان وزیر شوند چون به عنوان سرمایه استان گیلان هستند و ما حامی ایشان هستیم.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضان پور نرگسی در خصوص سیاست های دولت دوازدهم در زمینه مسایل داخلی و اصلاح امور در کشور اظهار داشت: جریان هایی در کشور وجود دارد که یکی از آنها جریان اصولگرایی است که تحت عنوان جبهه جمنا شکل گرفته و جریان دیگری تحت عنوان اصلاح طلبی می باشد.
وی افزود: دکتر روحانی و تیم شان بر این باورند که جریان اصلاح طلب تمام قد برای ایشان ایستادند و قطعا پیروزی روحانی مرتبط با تلاشها و زحمات لایه های مختلف اجتماعی است که جریان اصلاح طلبی را قبول دارند.
رمضانپور نرگسی ادامه داد: جریان اصولگرایی نه در دوره قبل و نه در این دوره ، همراه آقای روحانی نبوده اند و اگر هم همراه بودند عده ی معدودی که بر اساس رفاقت رفتار کردند نه بر اساس تشکیلاتی.
وی اضافه کرد: ۶۰ درصد افراد جامعه بر مبنای آمار انتخابات تفکر اصلاح طلبی را باور دارند و مطالبه گر هستند و انتظار دارند که فضای سیاسی کشور آزاد شود تا بتوانند آزاد نقد کنند و نظر خود را آزادانه مکتوب کنند .بنده اعتقاد دارم که دولت تلاشهای لازم را در این زمینه ها داشته است .اگر شما فضای مجازی را نگاه کنید هر کس همه چیز را بر علیه هر کس می نویسد و این نشان از آزادی است.
وی تصریح کرد: همه ی این مسایل به دولت مربوط نمی شود .قوه قضاییه هم در کنار قضیه وجود دارد و ممکن است که برخی موارد به مذاق آنان خوش نیاید و مشاهده کرده ایم که مدیران برخی کانال ها علی رغم اینکه دولت حمایت کرده بازداشت کرده اند.
وی با بیان اینکه یکی از مولفه های سیاست داخلی تعامل بین سه قوه باید باشد ، گفت: به جهت آزادی بیان و پس از بیان، نقد دولت، نقد قوا و نقدی که دلسوزانه باشد باید فضای تعاملی ایجاد شود. بین نقد و تخریب فرق وجود دارد. نقدی که در جهت تثبیت نظام و رفع معایب و جلوگیری از فساد باشد قطعا نقد سازنده است.
وی افزود: آن چیزی که نیاز است که در سیاست داخلی انجام شود این است که مردم در حال حاضر متوجه دولت هستند و علاقه مندند که میانگین سنی دولت و دولتمردان جوان باشد .در گذشته بنا به هر دلیلی پس از هشت سال دوره ی دولت قبل که هم اقتصاد و هم فرهنگ را تحت شعاع قرار داد و هم دین را خدشه دار کرد و در سیاست داخلی نیز سیاست بسته ای را به وجود آورد که فضا امنیتی شود و در سیاست خارجی نیز ایران هراسی را در منطقه رواج داد. کشورهای همسایه و دنیا را دشمن ما قرار داد، طبیعتا مردم این انتظار را دارند که روابط با کشورهای منطقه و دنیا دوستانه باشد.
وی ادامه داد: وقتی که سیاست خارجی تنش زدایی باشد در سیاست داخلی مخصوصا روی اقتصاد سیاسی اثر دارد. خواست مردم این است که میانگین سنی دولت جوان باشد. در دولت یازدهم و در آن مقطع نیاز بود که افرادی با شرایط سنی بالا و تجربه بیشتر به کار گرفته شوند و نتیجه ی خوبی هم داد.
وی خاطر نشان کرد: کسانی که برای دولت زحمت کشیدند چه در سال ۹۲ و چه در سال ۹۶ از دولت انتظار دارند و این انتظار بجایی است. افرادی که شورای اصلاح طلبان و رییس شورای سیاست گذاری را نقد می کنند باید بدانند که اگر اصلاح طلبان در کنار روحانی نبودند آیا امروز چنین شرایطی برقرار بود؟

وی گفت: به نظر من، آقای روحانی باید از آدمهای نامدار و بی حاشیه، کسانی که برای دولت زحمت کشیدند و افرادی که مواضع اعتدالی در مشی اصلاح طلبانه خود دارند و امتحان خود را پس داده اند در بدنه ی وزارت کشور، استانداری ها و فرمانداری ها بهره گیری کنند تا بتوانند تفکر سیاسی دولت را نمایندگی کنند.
رمضانپور نرگسی گفت: مورد دیگر خواسته ی مردم بحث معیشتی است که مردم واقعا در سختی بسر می برند و باید در این دولت حل شود .شکستن رکود و رونق پیدا کردن کسب و کار یکی از خواسته های اقشار مختلف جامعه ماست چه در بخش ساختمان چه در حوزه بازار و مردم قدرت خرید بالا ندارند.
وی اذعان داشت: پویا کردن اقتصاد، رونق کسب و کار ، ایجاد اشتغال در بخش های خصوصی با سرمایه گذاری داخلی نیز باید دولت در برنامه ی کاری خود و با انتخاب وزرا و بکارگیری نسل جوان و بانوانی که شایستگی لازم را دارند لحاظ کند.
رمضانپور نرگسی خاطر نشان کرد: در جریان اصلاح طلبی افرادی هستند که از سابقون هستند که در بوجود آمدن و تثبیت انقلاب نقش داشتند و همواره حامی انقلاب هستند و در جریان اصوالگرایی نیز وجود دارند. اعتقاد دارم آقای روحانی باید آن ۴۰ درصد را هم مد نظر قرار دهد .افرادی که شایستگی دارند و فضا را دوقطبی نکنند و از توانایی های هر دو جریان استفاده کنند.
وی اظهار کرد: در حوزه سیاسی و اجرایی شرایط انتخاب افراد برای تصدی فرق می کند.

رمضانپور در خصوص تغییرات مدیران در استان گفت: من اعتقاد دارم که آقای نجفی استاندار گیلان قطعا آن فرد چهار سال پیش نیست و به مسایل اقتصادی، سیاسی، عمرانی فرهنگی و منابع انسانی شناخت دارند و به نظر من در این دولت، امیدواریم که ایشان وزیر شوند چون به عنوان سرمایه استان گیلان هستند و ما حامی ایشون هستیم. اگر قرار شد که ایشان ادامه کار دهند با شناختی که از منابع انسانی پیدا کردند می توانند کسانی که دلسوز و حامی دولت بودند به عنوان کارگروهی از حامیان واقعی دولت تشکیل دهند تا برای انتخاب مدیران یا فرمانداران مولفه ها و توانمندی هایی را در نظر بگیرند.
رمضانپور گفت: این روشی است که دولت در سطح وزرا دارد و همین روند می تواند در استان هم بوجود بیاید./ اعتدال شمال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار