کد خبر : 32634
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397- 35: 11

نحوه ‌اجرای بیمه درمانی و تکمیلی ایثارگران تعیین تکلیف شد

نحوه ‌اجرای بیمه درمانی و تکمیلی ایثارگران تعیین تکلیف شد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت:‌ اجرای بیمه‌های درمانی و تکمیلی ایثارگران بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاده شد.

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت:‌ صحن علنی مجلس امروز موضوع بیمه‌های درمانی ایثارگران را مورد بررسی قرار داد و با تصویب نمایندگان مجلس اجرای بیمه‌های درمانی و تکمیلی ایثارگران بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران گذاشته شد.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد: طرح دو فوریتی اصلاح تبصره(۱) و حذف تبصره‌های(۲) تا (۴) بند الف و اصلاح بند(‌ب) ماده(۱۳)‌ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران امروز طبق دو فوریت جهت بررسی بخش‌های مختلف آن به صحن علنی مجلس آمد.

به گزارش تسنیم، بر مبنای تبصره(۱)، آن درصد از خانواده‌ها و ایثارگرانی موضوع این بحث هستند که داوطلب دریافت خدمات بیمه درمانی همگانی و مکمل از دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی، نهادها، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و شرکت‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است باشند که با درخواست خود می‌توانند از خدمات همان دستگاه استفاده کرده و دولت نیز موظف است هزینه‌های مذکور را تامین کند.

بر مبنای بند(ب) اجرای حکم این ماده به استثناء موارد تبصره بند(الف) صد در صد هزینه‌های درمانی و خدمات بیمه درمانی مکمل خانواده‌های شاهد، آزادگان، جانبازان، ایثارگران شاغل و غیرشاغل، بازنشستگان و ‌افراد تحت تکفل آن‌ها بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

انتهای پیام/تسنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار