کد خبر : 62907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان:

نخبه یابی از رسالت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است

نخبه یابی از رسالت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است

لطیفی با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان هستند، گفت: نخبه یابی و نخبه پروری از رسالت های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است.

به گزارش گیلانستان، «محمد لطیفی» امروز(دوشنبه، ۲۷ بهمن) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان امسال به دلیل همه گیر شدن ویروس کووید ۱۹ برنامه های خود را به سمت فضای مجازی سوق داد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ۵۰۰ مدرسه این استان اشاره کرد و افزود: در ایام الله دهه فجر در ۱۰۰ مدرسه استان نمایشگاه مدرسه انقلاب برپا شد.

وی به دستاوردهای مهم برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در سطح مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم برپایی این نمایشگاه ها در سطح مدارس کشور و استان این است که دانش آموزان خود تحقیقات مفصلی را انجام داده، غرفه آرایی کرده و نمایشگاه را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند و یک کار صد درصد دانش آموزی است که الحمدالله در طی این ۹ سال  ثمرات خوب و مهمی داشته است.

لطیفی تصریح کرد: حدود ۲ هزار و ۸۰۰ دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان هستند.

وی رسالت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را نخبه یابی و نخبه پروری دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموزانی با اتحادیه در ارتباط هستند که طراز علمی را داشته باشند بدین جهت ما در هر شهرستان و هر مدرسه تعدادی از دانش آموزان را می توانیم در مجموعه عضو و در پرورش شان گام بر داریم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار