کد خبر : 20481
تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

نخستین برف پاییزی در آستارا به زمین نشست

نخستین برف پاییزی در آستارا به زمین نشست

رئیس اداره هواشناسی آستارا گفت: نخستین برف پاییزی در گردنه حیران شهرستان آستارا به زمین نشست.

به گزارش گیلانستان، فردین فرتوت‌نیا در گفت‌و‌گویی با اشاره به بارش  برف در گردنه حیران این شهرستان اظهار داشت: دمای هوای آستارا نسبت به 24 ساعت گذشته با 8 درجه افزایش، به 10 درجه سانتیگراد رسیده و برای 24 ساعت آینده، آسمانی ابری همراه با بارندگی پیش بینی می‌شود.

فرتوت‌نیا با بیان اینکه عصر دیروز فقط در گردنه حیران این شهرستان شاهد بارش برف بودیم اعلام کرد: سرعت باد در آستارا هم اکنون  0.8 کیلومتر بر ساعت و میزان رطوبت هوای این شهرستان 53 درصد است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز به خبرنگار تسنیم گفت: با وجود  بارش برف به‌صورت پراکنده در ارتفاعات حیران، راه‌های اصلی و فرعی شهرستان باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت کاملاً عادی ادامه دارد.

انور بی‌نیاز از آمادگی شبانه‌روزی راهدارخانه این شهرستان در محورهای اصلی و فرعی آستارا خبر داد و افزود: تمامی پرسنل راهداری این شهرستان در آمادگی کامل قرار دارند و تجهیزات سنگین و نیمه سنگین نیز آماده خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و با جمهوری آذربایجان 38 کیلومتر مرز خشکی و 15 کیلومتر مرزی آبی دارد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار