کد خبر : 43410
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398- 48: 10

روز شلوغ تمرین سپیدرود رشت؛

نذری هواداران تا عیادت در بیمارستان

نذری هواداران تا عیادت در بیمارستان

تمرین سپیدرود رشت روز شلوغی را پشت سر گذاشت و اتفاقات حاشیه‌‌‌ای پیرامون این تمرین بسیار پررنگ‌‌‌تر از اصل بود.

به گزارش گیلانستان تمرینات سپیدرود برای کسب نتایج بهتر و بازگشت دوباره این تیم به سطح نخست فوتبال ایران با جدیت تمام زیرنظر علی نظرمحمدی و دستیارانش همه‌‌‌روزه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می‌‌‌شود.

سپیدرودی‌‌‌ها که پس از چند هفته نتیجه خوب در ۳ هفته گذشته نتوانستد نتایجی در حد نام خود کسب کنند این روزها بنابر تدبیر نظرمحمدی بر فشار تمرینات خود  افزوده  و در بیشتر روزها در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند.

اما تمرین روز یکشنبه هرچند که از لحاظ جدی بودن و انجام کارهای تاکتیکی مانند گذشته بود اما از نظر مسائل حاشیه‌ای با سایر روزها متفاوت بود و حضور پرتعداد هواداران سپیدرود در این تمرین حال و هوای دیگری به فضای استادیوم سردارجنگل رشت داده بود.

کانون هواداران سپیدرود به مناسبت ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص) در ابتدای تمرین یک گوسفند قربانی نذر کرده بودند و پس از ذبح بر مبنای نیتی که داشتند آن را به یک مرکز خیریه اهدا کردند.

در ادامه چند نفر از هواداران به نمایندگی از سایران در سخنانی به بازیکنان و کادرفنی اطمینان دادند که  مانند همیشه پشتیبان سپیدرود هستند و از آنها خواستند بدون استرس و توجه به نتیجه تنها برای نام سپیدرود بجنگند و هواداران در حمایت از آنها کم نخواهند گذاشت.

هیجان تماشاگران به قدری در این تمرین بالا بود که چندین مرتبه ریتم تمرینات قطع شد و بازیکنان و کادرفنی به  ابراز احساسات هواداران سپیدرود که همراه با کری‌‌‌خوانی برای دربی دو هفته بعد این تیم برابر ملوان انزلی بود پاسخ دادند.

در این تمرین تمامی مجموعه باشگاه سپیدرود حاضر بودند و از افشین ناظمی مدیرعامل، مسعود حیدری مشاور مدیرعامل، علی بهارمست سرپرست و پاسیار مبارکی اسپانسر باشگاه گرفته تا بازیکنان مصدومی همچون پویا نزهتی، سعید قدمی و معین راشدی که تا مدتی نمی‌‌‌توانند تمرینات گروهی را انجام دهند.

پیش از آغاز این تمرین اعضای مدیریت، کادر فنی و جمعی از بازیکنان باشگاه سپیدرود به عیادت همسر اسماعیل خلیل‌‌‌زاده، رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران که در بیمارستان پورسینای رشت بستری هست رفتند تا حق سپاسی را از خلیل‌‌‌زاده که در لیگ دسته اول مدتی اسپانسر سپیدرود بود به جای آورده باشند.

این عیادت تنها اتفاق قابل توجه روز گذشته سپیدرودی‌‌ها نبود و آنها سپس در اقدامی پسندیده به بیمارستان دکتر حشمت رشت رفتند تا از رضا سرباز یکی از هواداران قدیمی این تیم که مدتی است در این بیمارستان بستری شده عیادت کنند.

سرخ پوشان رشتی روز چهارشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ دسته اول آزادگان از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به دیدار قشقایی شیراز خواهند رفت.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار