کد خبر : 6911
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395- 53: 13

نرم‌افزار “کوچک جنگلی” در رشت رونمایی شد

نرم‌افزار “کوچک جنگلی” در رشت رونمایی شد

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در گیلان گفت: از نرم‌افزار نسخه اندروید “کوچک جنگلی” در رشت رونمایی می‌شود.

به گزارش گیلانستان : سجاد ستوده در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه نرم افزار “‌کوچک جنگلی” نخستین نرم‌افزار حوزه “میرزاپژوهی” و “نهضت جنگل” است، اظهار داشت: این نرم افزار توسط سازمان فضای مجازی سراج در دفتر استان گیلان تهیه و منتشر شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان با بیان اینکه کار فنی و عملیاتی این نرم افزار بالغ بر ۴ ماه طول کشیده است افزود: در کد‌نویسی این نرم افزار از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای کدنویسی استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مباحث فنی، این نرم‌افراز از ویژگی‌های منحصر به‌فرد و کم‌نظیری در کشور برخوردار است تصریح کرد: محتوای نرم‌افزار مذکور به شیوه‌ای طراحی شده ‌که نگاه جمهوری اسلامی در قیام نهضت جنگل به خوبی دیده شود.

ستوده با بیان اینکه متاسفانه تاکنون فضایی که برای بررسی نهضت جنگل در جامعه ایجاد شده به‌شدت دچار تحریف است خاطرنشان کرد: قیام نهضت جنگل در سال‌های اخیر و در سال‌های بعد از انقلاب با تحریف‌های متعددی روبه‌رو شده است.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نهضت جنگل را مینیاتوری از جمهوری اسلامی معرفی می‌کنند افزود: در نرم افزار “کوچک جنگلی” این دیدگاه به‌خوبی گنجانده شده است.

ستوده با بیان اینکه نرم افرار مذکور به‌طور مداوم به‌روز رسانی خواهد شد خاطرنشان کرد: برخی از گزینه‌ها و نسخه‌ها در نرم افزار “کوچک جنگلی” منحصر به فرد است.

وی با اشاره به طراحی نقشه گیلان و مناطق حضور قیام نهضت جنگل در نرم افزار مذکور تصریح کرد: در نسخه‌های بعدی این نرم‌افزار نقشه مناطق دیگر و حتی کشور آذربایجان در قیام نهضت جنگل طراحی و معرفی می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان، نرم افزار کوچک جنگلی را چند رسانه‌ای دانست و تاکید کرد: ۱۳ قسمت سریال کوچک جنگلی در نرم افزار مذکور موجود است.

ستوده بخش‌های مختلف نرم افزار مذکور را متنوع دانست و اظهار داشت: به‌سوی تمامی افرادی که درباره قیام نهضت جنگل دارای توانمندی هستند، دست یاری دراز می‌کنیم. امید است با انتشار این نرم‌افزار، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به‌خوبی معرفی شده و گیلان و نهضت جنگل به‌درستی در کشور شناخته شوند.تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار