کد خبر : 15296
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

نشت گاز ۸ باب منزل مسکونی را در رشت تخریب کرد

نشت گاز ۸ باب منزل مسکونی را در رشت تخریب کرد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه انفجار و نشت گاز ۸ باب منزل مسکونی را در رشت تخریب کرد گفت: ۳ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش گیلانستان، شهرام مومنی در گفت‌و‌گویی با اشاره به اینکه بامداد امروز بر اثر نشت گاز 8 باب منزل مسکونی در منطقه کسبخ بلوار امام علی (ع) رشت دچار انفجار شد اظهار داشت: در این حادثه منازل مذکور از 30 درصد تا 100 درصد تخریب شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه این حادثه به‌دلیل نشست گاز از یک واحد منزل مسکونی رخ داد خاطرنشان کرد: در پی این حادثه شیشه‌های پنجره چندین منزل اطراف محل حادثه به‌علت شدت انفجار تخریب شد.

مومنی با تاکید بر اینکه 6 دستگاه خودروی اطفای حریق به همراه 22 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و حریق مذکور را مهار کردند تصریح کرد: 3 نفر در این حادثه مصدوم شدند که دو نفر از این افراد به‌طور سرپایی درمان و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه با وجود درصد تخریب بالا خسارات جانی گسترده‌ای به همراه نداشت تاکید کرد: تیم آتش نشانی رشت تا ساعت‌ها پس از حادثه به آواربرداری و اطفای کامل حریق در محل حادثه مشغول بود.

وی با تاکید بر اینکه علت این حادثه گسترده نشت علمک گاز یکی از منازل بوده است اظهار داشت: در ایام تابستان و با افزایش دمای هوا از شهروندان درخواست می‌شود نکات ایمنی را به‌منظور جلوگیری از  وقوع حریق انجام دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار