کد خبر : 82029
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401- 21: 19

نشست تخصصی گردشگری “مقاومت” در استان قم با حضور سازمان فرهنگی شهرداری رشت

نشست تخصصی گردشگری “مقاومت” در استان قم با حضور سازمان فرهنگی شهرداری رشت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از حضور شهرداری رشت در نشست تخصصی گردشگری مقاومت به مدت چهار روز در شهر قم خبر داد.

به گزارش گیلانستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت و شهرهای فعال گردشگری مقاومت در قم در حال برگزاری است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز به نمایدگی از گیلان در این مراسم حضور دارد.

علی محجوب رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست تخصصی گردشگری مقاومت در قم اظهار کرد: نشست تخصصی گردشگری مقاومت با حضور نمایندگان کشورهای جغرافیای مقاومت و شهرهای فعال گردشگری مقاومت، شیراز، قم، بوشهر، کرمان، اهواز و رشت  به میزبانی شهر قم که به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی جنبی نشست مقاومت گفت: شهرداری رشت با محوریت شهید میرزا کوچک خان و مقاومت مردم گیلان و رشت نقش فعالی در این بخش خواهد داشت.

 

به گفته رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت حضور شهر رشت در این نشست و ارائه فعالیت های صورت گرفته به ویژه در موضوع نهضت جنگل، معرفی تولیدات مختلف با موضوع مقاومت، همچنین معرفی و انتقال تجربه در خصوص طرح‌های موفق گردشگری در حوزه نهضت جنگل، مشروطه، گردشگری انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و جبهه سلامت که از سال گذشته تاکنون طراحی و در این کلانشهر اجرا شده، از محورهای این نشست خواهد بود.

 

محجوب هویت بخشی را یکی از موضوعات روز به ویژه برای جوانان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: یکی از کارهایی که می تواند در این راستا کمک کند همین موضوع گردشگری مقاومت است.

 

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری رشت برای حوزه مقاومت گفت: مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری رشت هر اقدامی را برای توسعه و رونق گردشگری مقاومت انجام خواهد داد تا ضمن حفظ ارزش‌ها، گردشگری مقاومت نیز سامان یابد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار