کد خبر : 53446
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان:

نشست هم‌اندیشی کانون های برتر گیلان در رویداد ملی فهما برگزار می شود

نشست هم‌اندیشی کانون های برتر گیلان در رویداد ملی فهما برگزار می شود

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون های برتر گیلان در رویداد ملی فهما فردا(۱۱ تیر) در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

به گزارش گیلانستان،حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به برگزیده شدن ۴۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما اظهار کرد: این کانون‌ها رتبه‌های اول تا پنجم کشوری را کسب کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: از این تعداد تنها یک کانون دارای رتبه برتر در رویداد ملی فهماست، چهار کانون شایسته تقدیر در رویداد فهما شناخته شده و در رتبه چهارم قرار گرفتند و ۴۲ کانون نیز در رتبه پنجم و فعال در استقرار نظام جامع فهما هستند.

 

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی کانون‌های برتر گیلان در رویداد ملی فهما خبر داد و بیان کرد: این نشست با حضور مدیران این کانون‌ها و برخی مدیران کانون فعال استان فردا(چهارشنبه، ۱۱ تیر) در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه در این گردهمایی یک‌روزه «حجت مهدوی» معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی به معرفی ظرفیت‌های این منطقه می‌پردازد افزود: معرفی فهما، نقش مساجد در گردشگری، سیاست‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و ارائه امتیازات ویژه برای کانون‌های برتر محور سخنان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان را تشکیل می‌دهد.

 

به گفته وی مولودی‌خوانی، پخش کلیپ، پاسخگویی به سوالات، تجلیل از برترین‌ها و اهدا جوایز، بازدید از آکواریوم منطقه آزاد و گردش با اتوبوس دریایی از دیگر برنامه‌های این نشست برای مدیران برتر در رویداد ملی فهما است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار