کد خبر : 6990
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395- 27: 13

نصب تمثال شهدای مدافع حرم گیلان در بلوار لاکان رشت

نصب تمثال شهدای مدافع حرم گیلان در بلوار لاکان رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: بلوار لاکان رشت به نام شهدای مدافع حرم‌ نامگذاری شده و به‌زودی تمثال این شهدا در مکان مذکور نصب می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سید رضا موسوی‌روزان در جلسه رونمایی از دفتر مشق شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم از بهترین و پاک‌ترین انسان‌هایی هستند که در زمان خود ما حضور داشتند.

وی با اشاره به تشکیل بسیج تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند فرمان تشکیل بسیج از سوی امام (ره) الهام غیبی بود و بسیج پشتیبان نظام است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه امروز سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) است، گفت: فردا آغاز امامت امام زمان(عج) است و ما هر لحظه منتظر ظهور ایشان هستیم.

وی با قدردانی از اقدام شهرداری منطقه پنج رشت در رونمایی از دفتر مشق شهدای مدافع حرم، یادآور شد: برای نخستین بار است که شهرداری مناطق به این موضوع ورود کرده و چنین اقدامی به عنوان یک کار فرهنگی و بنیادی است.

موسوی‌روزان با اشاره به حضور شهرداری رشت در اربعین امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: در اربعین سال جاری شهرداری رشت حضور پر رنگ داشت و شب گذشته مراسم تجلیل از خادمان اربعین در تالار گفتمان شهرداری رشت برگزار شد.

وی حفظ ارزش‌های نظام و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا را مهم دانست و متذکر شد: ارزش‌های نظام برای ما اهمیت دارد و شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه شهدای دفاع مقدس هستند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از نامگذاری بلوار لاکان این شهر به نام شهدای مدافع حرم خبر داد و یادآور شد: بلوار لاکان رشت به نام شهدای مدافع حرم‌ نامگذاری شده و به‌زودی تمثال شهدای مدافع حرم در این مکان نصب می‌شود./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار