کد خبر : 27146
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

نصرتی از شهرداری رشت استعفا داد!

نصرتی از شهرداری رشت استعفا داد!

مسعود نصرتی از تصدی بر شهرداری رشت استعفا داد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده‌های موثق از بدنه شورا و شهرداری حکایت از استعفای مسعود نصرتی دارد.

بر همین اساس شهردار قزوینی شهر رشت که حدود یکسال از خدمتش در شهرداری می‌گذرد، سرانجام استعفای خود را تقدیم شورا نمود.

از محمد پورناصرانی، علی بهارمست، محمدرضا شیرزاد و فرامرز جمشیدپور به عنوان گزینه های تصدی بر سرپرستی شهرداری رشت تا انتخاب شهردار آتی نام برده می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسینی یکشنبه , 31 تیر 1397 - 18:21

شنیده ها حکایت از این دارد که داوود محمدی، نماینده قزوین و رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شوراى اسلامى که یکى از حساس ترین منصب هاى نظارتى پارلمان است، شهردار مستعفی رشت را براى یکى از پست های معاونت عمرانی وزارت کشور یا رییس سازمان شهرداری ها به وزیر کشور معرفى و مقدمات انتصاب او را فراهم کرده است.

این در حالی است که مسعود نصرتی با عملکرد ضعیفی که در شهرداری رشت داشته است کمتر از ٩ ماه از آغاز به کار خود زیر انتقاد اعضاى شورا، نمایندگان و مردم رشت مجبور به استعفا از این سمت شد .

نصرتی قبل از تصدى شهرداری رشت ، شهردار قزوین بوده که با روی کار امدن شورای جدید و به دنبال بررسى عملکردش از جمله به جا گذاشتن حدود ۴۰۰میلیارد تومان بدهی ، از منصب خود برکنار شد اما با لابى رییس کمیسیون اصل ٩٠ به رشت رفته بود. قبل از رفتن نصرتى به رشت، محمدى وى را براى تصدى شهردارى کرج به نمایندگان این شهر پیشنهاد داده بود که پس از اطلاع اعضاى شوراى شهر کرج از عملکرد او، وى از جمع ٣ گزینه نهایى تصدى شهردارى کرج خط خورده بود.

گفته مى شود رییس کمیسیون اصل ٩٠ مجلس تاکنون موفق شده است برخى نیروهاى نزدیک به خود را علاوه بر استان قزوین، حتى در سطوح مختلف وزارتخانه ها به کار بگیرد.

جاى سوال از دولت وجود دارد که چه ضعفى در یک وزارتخانه وجود دارد که رییس یک کمیسیون نظارتى مجلس مى تواند با لابى خود وزیرى را به بکارگیرى مدیرى ضعیف آنهم در چنین مسوولیت مهمى وادار سازد؟و مى توان این سوال را از نمایندگان مجلس نیز طرح کرد که چرا باید کمیسیونى که باید ملجا و پناهى در مقابل تخلفات دستگاهها باشد به ابزارى براى لابى و یا تحمیل مدیر به وزارتخانه ها بدل شود؟!

رفتن به نوار ابزار