کد خبر : 18118
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396- 40: 17

نظرات رسانه‌های گیلان در تامین امنیت استان لحاظ می‌شود

نظرات رسانه‌های گیلان در تامین امنیت استان لحاظ می‌شود

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه از نظرات رسانه‌های استان در تامین امنیت گیلان استفاده می‌شود گفت: نشست‌های هم‌اندیشی با رسانه‌های استان گیلان در راستای تامین امنیت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سردار محمدرضا اسحاقی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: همکاری خوبی بین نیروی انتظامی و رسانه‌های استان گیلان به‌ویژه رسانه ارزشی تسنیم که پایبند به اصول نظام و حقوق مردم است وجود دارد.

وی با بیان اینکه در برخی از وقایع اتفاق افتاده حقوق اشخاص و قانون برای پلیس در اطلاع رسانی و شرح واقعه معذوریت ایجاد می‌کند گفت: تنها در زمانی که حساسیت جامعه نسبت به چنین موضوعاتی بالا باشد اطلاع رسانی به‌صورت کلی انجام می‌شود.

سردار اسحاقی پلیس را برپا کننده امنیت عینی در جامعه بیان کرد و اعلام داشت: برقراری امنیت ذهنی و روانی برای مردم جامعه بسیار مهم‌تر است و اگر مردم در مکانی احساس امنیت نکنند پلیس، امنیت مورد نظر مردم را تامین نکرده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه همگان در برابر جهت‌دهی مثبت به افکار عمومی مسئول هستند بیان داشت: امروزه رسانه ملی و رسانه‌های مکتوب و مجازی فضای مثبتی را در استان گیلان ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از نظرات رسانه‌های استان در تامین امنیت گیلان استفاده می‌شود افزود: نشست‌های هم‌اندیشی با رسانه‌های استان گیلان در راستای تامین امنیت مردم به‌ویژه در برهه‌های حساس زمانی مانند انتخابات برگزار می‌شود.

سردار اسحاقی با اعلام اینکه رسانه‌ها در عمق جامعه حضور دارند و نبض جامعه را به پلیس منتقل می‌کنند عنوان داشت: تعامل با رسانه‌ها و دریافت اخبار جامع از آنان کمترین هزینه و بیشترین فایده را برای پلیس دارد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان‌ اینکه اقدامات پلیس در جامعه بسیار گسترده است و تمام حوزه‌ها را در بر می‌گیرد گفت: پلیس با دسته بندی و جهت دهی به فعالیت‌های خود به متولیان امر در امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کمک می‌کند.

سردار اسحاقی با اعلام اینکه رسانه‌ها نقش زیادی در تامین امنیت در جامعه ایفا می‌کنند خاطرنشان کرد: تسنیم در مسیر اطلاع رسانی به مردم و ارتباط با افکار عمومی موفق عمل کرده است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار