کد خبر : 37513
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

اظهارات جدید نماینده پرحاشیه رشت:

نظر مردم در مسائل هسته‌ای، غیر هسته ای، ارتباط یا جنگ با آمریکا را نمی دانیم/ چه ایرادی دارد آنها را به رای بگذاریم؟!!

نظر مردم در مسائل هسته‌ای، غیر هسته ای، ارتباط یا جنگ با آمریکا را نمی دانیم/ چه ایرادی دارد آنها را به رای بگذاریم؟!!

ما نمی‌دانیم در مسائل هسته‌ای، غیر هسته ای، ارتباط با آمریکا یا جنگ با این کشور نظر عامه مردم چیست؟ مگر ما نمایندگان این مردم نیستیم؟

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده در مورد پیشنهاد رییس جمهور برگزاری رفراندوم در کشور برای مسائل مختلف گفت: معتقدم باید از همه ظرفیت‌های قانون اساسی استفاده شود از جمله ظرفیت‌های خوب قانون اساسی این است که وقتی مباحثی به صورت گسترده در جامعه مطرح می شود به جای رفتارهای غیور مابانه به آراء عمومی مراجعه کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: الان ما نمی‌دانیم در مسائل هسته‌ای،غیر هسته ای، ارتباط با آمریکا یا جنگ با این کشور نظر عامه مردم چیست؟ مگر ما نمایندگان این مردم نیستیم؟ چه مکانیزمی داریم که نظر مردم را در مسائل مختلف بدانیم؟ یکبار نمایندگی می‌گیریم  و تا آخرهم فکر می کنیم هرچه می گوییم عین نمایندگی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: خیلی خوب بود که از همه ظرفیت های قانون اساسی استفاده می شود و آراء مردم اخذ می شد. چه ایرادی دارد در مسائلی همچون مذاکره و یا جنگ با  آمریکا  و ماندن در برجام یا پاره کردن و آتش زدن آن نظر مردم را جویا شویم و همه آنها را به رای بگذاریم،آیا این که نظر مردم را بدانیم چیز بدی است.

این نماینده مجلس افزود: اینکه به آراء مردم مراجعه نمی شود به این دلیل است که از چیزهای دیگری می ترسیم،شاید فکر می کنند آراء مردم می تواند چیز دیگری باشد که به صلاح نیست .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار