کد خبر : 9084
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۳۹

اعضای هیئت مدیره خانه انجمن نمایش گیلان انتخاب شدند

اعضای هیئت مدیره خانه انجمن نمایش گیلان انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات انجمن نمایش گیلان ۵ نفر عضو هیئت مدیره خانه نمایش استان گیلان انتخاب شدند.

به گزارش گیلانستان ، برگزاری انتخابات انجمن نمایش گیلان 5 نفر عضو هیئت مدیره از سوی اعضای گروه‌های نمایش انتخاب شدند.

در انتخابات هیئت مدیره خانه انجمن نمایش گیلان اعضای 34 گروه نمایشی گیلان که به صورت گروه رسمی تحت نظارت انجمن نمایش کشور فعال بود شرکت کردند.

بر اساس این گزارش از میان 206 عضو فعال در گروه‌های نمایشی، 137 نفر با حضور در محل رای گیری، آرای خود را در صندوق انداختند.

در پایان رای گیری بهمن صادق حسنی با 80 رای، وحید محبوب بشری با 70 رای، حدیث نیکرو با 70 رای، حسین گلی با 63 رای و محمد پورجعفری  با 61 رای به‌عنوان 5 عضو اصلی هیئت مدیره انجمن نمایش گیلان انتخاب شدند.

همچنین محمد جعفری لفوت با 59 رای و مهرداد بخشی با 58 رای به‌عنوان اعضای علی البدل به حد نصاب آرا دست یافتند.

برگزاری  39 رویداد  ورزشی به میزبانی منطقه آزاد انزلی 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: روند برگزاری رویدادهای ورزشی در سال آینده در راستای حمایت از فعالیت‌های ورزشی، برندسازی سازمان و توسعه توریسم ورزشی با قوت بیشتری ادامه می‌یابد و اولویت با میزبانی رویدادهای بین المللی در رشته های ورزشی است که ازپتانسیل  قهرمانان ملی و بین المللی و پایگاه هواداری در استان گیلان برخوردار باشند.

مسرور با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت‌های ورزشی منطقه آزاد انزلی، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های ورزشی  و حمایت از توسعه ورزش‌های همگانی  را از دیگرمواردی دانست که این سازمان در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: احداث مجموعه ورزش‌های ساحلی قایقران، مرکز تفریحات دریایی، مجموعه ورزشی شطرنج، استخر ساحلی  و ساخت زمین‌ها و سالن‌های ورزشی در سطح روستاهای منطقه و نصب وسایل ورزشی در پارک‌ها و طرح ساحلی منطقه بخشی از اقدامات سازمان در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی است که می‌بایست با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی به فعالیت هیئت‌های ورزشی درمنطقه اشاره کرد و افزود: می‌بایست با شناسایی ورزشکاران شاخص و توانمند سطح منطقه زمینه رشد و گسترش فعالیت‌های ورزشی در سطح روستاهای منطقه را فراهم کنیم.

نقدینگی برای جبران خسارت‌ها به استان گیلان پرداخت نشده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اظهار داشت: 30 میلیارد تومان اعتبارات از مصوبات سفر رئیس جمهور برای پرداخت مطالبات چندین ساله صیادان است و ستاد مدیریت بحران نمی‌تواند این اعتبار را در بخش‌های دیگر خسارت دیده‌ استان هزینه کند.

حجت شعبان‌پور تصریح کرد: مبلغ 40 میلیارد تومان دیگر نیز که ابلاغ شده هنوز تخصیص داده نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه امسال نقدینگی برای جبران خسارت‌ها به استان گیلان پرداخت نشده است گفت: انتظار داریم تا پایان سال تخصیص لازم انجام شود تا بتوانیم خسارت‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: به‌دلیل بروز بلایای طبیعی و حوادث پیش بینی نشده در سال 95، زیرساخت‌های استان آسیب جدی دیده است اما به‌دلیل عدم تخصیص اعتبارات سازمان مدیریت بحران نتوانستیم این زیرساخت‌ها را به خوبی ترمیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر زیرساخت‌های استان در حوادث مختلف بیش از 300 میلیارد تومان خسارت دیده است گفت: اگر 40 میلیارد تومان به‌صورت کامل نیز تخصیص یابد در مقابل حجم خسارت‌ها مبلغ کمتری است و انتظار داریم مبالغ تخصیص یافته برای بازسازی تاسیسات زیربنایی و سایر بخش‌های خسارت دیده افزایش یابد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار