کد خبر : 1215
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

«نفوذ»، واژه ای که رهبر انقلاب 70 بار با آن هشدار می دهند

«نفوذ»، واژه ای که رهبر انقلاب 70 بار با آن هشدار می دهند

در شش ماهه نخست امسال رهبر انقلاب با رونمایی ازبرنامه های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، 70 بار از واژه «نفوذ» استفاده کردند.

به گزارش در گیلان؛ به نقل از «دیارباران»، اندیشکده امریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی در یادداشتی به قلم بنجامین وینتال عضو ارشد این مؤسسه از مقامات امریکایی می‌خواهد از توافق هسته‌ای برای نفوذ به ایران و در نهایت تغییر حاکمیت استفاده کنند.

نویسنده در بخشی از یادداشت خود می‌نویسد.: «جزئیات فنی توافق جامع هسته‌ای ایران از زمان حصول آن مورد بررسی قرار گرفته است، اما یک مسئله حیاتی مورد توجه قرار نگرفته که به غایت شایسته توجه است. بی‌اعتنایی به حقوق بشر یکی از معایب اساسی توافق هسته‌ای به شمار می‌رود. وقتی‌که نماینده عالی اتحادیه اروپا اظهار می‌دارد که او امیدوار است این توافق آغازگر «فصل جدیدی» در روابط با ایران باشد، می‌توان این واژگان را به هر نحوی ـ از تعهد سرسختانه برای دفاع از حقوق بشر تا رد اتهام سوءاستفاده [از حقوق بشر] به‌منظور انجام داد و ستد با حکومت اسلامی ایران ـ تعبیر کرد.»

تغییر در باورها و اعتقادات، تغییر در افکار و اندیشه و تغییر رفتار از جمله اهدافی است که دشمن برای رسیدن به هدف اصلی خود یعنی تغییر ساختار حکومت دنبال می کند.

اجازه داده نمی شود که به بهانه‌ نظارت به حریم امنیتی کشور نفوذ کنند

رهبر معظم انقلاب در اولین روزهای سال جاری در تاریخ بیستم فروردین در دیدار با مداحان اهل‌بیت(ع) با رونمایی از واژه «نفوذ» می فرمایند: «به‌هیچ‌وجه اجازه داده نشود که به بهانه‌ی نظارت، اینها به حریم امنیّتی و دفاعی کشور نفوذ کنند؛ مطلقاً. مسئولین نظامی کشور به‌هیچ‌وجه مأذون نیستند که به بهانه‌ی نظارت و به بهانه‌ی بازرسی و مانند این حرفها، بیگانگان را به حریم و حصار امنیّتی و دفاعی کشور راه بدهند، یا توسعه‌ی دفاعی کشور را متوقّف کنند.»

نقشه دشمن «نفوذ» است

ایشان در 26 مرداد سال جاری در دیدار با اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اتحادیه‌ رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به طرح های دشمن برای مقابله با ایران اشاره می کننده و می فرمایند: «نقشه‌ی دوّم دشمن نفوذ است؛ می خواهند در کشورهای اسلامی و در کشورهای این منطقه، یک نفوذی به‌وجود بیاورند که تا ده‌ها سال ادامه داشته باشد. امروز آمریکا آبروی گذشته را در این منطقه ندارد؛ می خواهند این را بازسازی کنند. در کشور ما هم قصدشان همین است؛ در ایران هم نیّتشان این است… نیّت آنها این بود که از این مذاکرات و از این توافق، وسیله‌ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور. ما این راه را بستیم و این راه را به طور قاطع خواهیم بست؛ نه نفوذ اقتصادی آمریکایی‌ها را در کشورمان اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی آنها را، نه حضور سیاسی آنها را، نه نفوذ فرهنگی آنها را؛ با همه‌ی توان ـ که این توان هم بحمدالله امروز توان زیادی است ـ مقابله خواهیم کرد؛ اجازه نخواهیم داد».

مذاکره وسیله ای برای «نفوذ» است

رهبر معظم انقلاب هجدهم شهریور سال جاری در دیدار با اقشار مختلف مردم از دشمنی آشکار آمریکا گفتند و افزودند: «آمریکا دشمنی خودش را پنهان هم نمیکند. بله، تقسیم وظایف می کنند؛ یکی لبخند میزند، یکی مصوّبه علیه جمهوری اسلامی تهیّه می کند و دنبال می کند؛ این به‌نحوی تقسیم وظایف است. دنبال چیزی به نام مذاکره‌ی با ایرانند؛ [امّا] مذاکره بهانه است، مذاکره وسیله برای نفوذ است، مذاکره وسیله برای تحمیل خواست ها است. ما فقط در قضیّه‌ی هسته‌ای به دلایل مشخّصی که مکرّر هم این دلایل را ذکر کرده‌ایم، موافقت کردیم بروند مذاکره کنند؛ خب مذاکره کردند. بحمدالله مذاکره‌کنندگان ما هم در این عرصه خوب ظاهر شدند؛ امّا در عرصه‌های دیگر ما اجازه‌ی مذاکره ندادیم و با آمریکا مذاکره نمی کنیم؛ با همه‌ی دنیا ما مذاکره میکنیم، [امّا] با آمریکا نمی کنیم… و البتّه رژیم صهیونیستی بجای خود محفوظ که اصل وجود رژیم صهیونیستی، وجود نامشروع و دولت جعلی است».

مذاکره‌ آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، یعنی «نفوذ»!

فرمانده کل قوا دیروز در دیدار با فرماندهان، کارکنان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های آنان بار دیگر از نفوذ دشمن بیم می دهند و می فرمایند: «دشمن متجاوزِ بالطّبع است؛ طبیعت جهان‌خواران تجاوز است، جلو آمدن است، تصرّف است، پنجه انداختن است، طبیعت اینها است؛ اگر خاک‌ریز شما قابل نفوذ باشد، نفوذ می کند؛ باید جوری حرکت کنید که او احساس کند نمیتواند نفوذ کند».

ایشان می افزایند: مذاکره‌ آمریکا با جمهوری اسلامی ایران، یعنی نفوذ؛ تعریفی که آنها برای مذاکره کردند این است و آنها میخواهند راه را برای تحمیل باز کنند. امروز غول عظیم تبلیغاتی دنیا در مشت آمریکا است. امروز جریان صهیونیستیِ بشدّت دشمن بشریّت و دشمن فضیلت، با آمریکا، هر دو در یک لباسند، دستشان از یک آستین می‌آید بیرون و با هم هستند. مذاکره‌ی با اینها یعنی راه را باز کردن برای اینکه بتوانند، هم در زمینه‌ی اقتصادی، هم در زمینه‌ی فرهنگی، هم در زمینه‌های سیاسی و امنیّتیِ کشور نفوذ کنند».

مذاکره‌ با آمریکا ممنوع است به‌خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: در همین مذاکرات مربوط به مسائل انرژی هسته‌ای، هرجا فرصت پیدا کردند و میدان به آنها داده شد ـ که البتّه طرف های ایرانی بحمدالله حواسشان جمع بود امّا یک جاهایی بالاخره آنها فرصتهایی پیدا کردند ـ یک نفوذی کردند، یک حرکت مضرِّ برای منافع ملّی انجام دادند؛ آنچه ممنوع است این است. مذاکره‌ی با آمریکا ممنوع است به‌خاطر ضررهای بی‌شماری که دارد و منفعتی که اصلاً ندارد. این فرق می کند با مذاکره با فلان دولتی که نه چنین امکاناتی دارد، نه چنان انگیزه‌ای دارد؛ اینها با همدیگر متفاوت است، این را نمی فهمند.

با بررسی بیانات رهبر انقلاب در شش ماهه نخست مشاهده می شود ایشان با رونمایی از برنامه های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، 70 بار از واژه «نفوذ» استفاده کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار