کد خبر : 7474
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1395- 52: 14

نفی کنندگان “فتنه” به‌دنبال سرپوش گذاشتن بر اعمال خود هستند

نفی کنندگان “فتنه” به‌دنبال سرپوش گذاشتن بر اعمال خود هستند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: آنها که می‌گویند”فتنه تا کی؟” درصدد آن هستند تا سرپوشی بر روی کارهای خود بگذارند و به‌دنبال فتنه‌های پیاپی و طراحی شده دشمن هستند.

به گزارش گیلانستان محمود شکری در گفت‌وگویی با بیان اینکه فتنه در سال ۸۸ توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراحی و برنامه‌ریزی شده بود اظهار داشت: هدف از فتنه ۸۸ براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمدند افزود: جنگ‌های  داخلی در اوایل انقلاب و شناسایی نیروهای قدرت طلب همانند صدام که منجر به دفاع مقدس شد از جمله اهداف طراحی استکبار جهانی بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام ابتدا افراد را از داخل شناسایی و سپس آنها را به میدان می‌آورند گفت: شناسایی نقطه ضعف و نقاط قوت افراد جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نخستین مرحله از اقدامات دشمن است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه فتنه ۸۸ به پاس خون پاک شهدا و امام(ره) نباید اتفاق می‌افتاد تصریح کرد: دشمن به‌دنبال زلزله سیاسی و کودتای سیاسی از پیش تعیین شده بود.

وی افزود: به لطف خداوند متعال، مدیریت الهی مقام معظم رهبری و هوشیاری و حضور مردم همیشه در صحنه برنامه‌های از پیش تعیین شده استکبار جهانی جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افشا شد.

شکری با بیان اینکه هوشیاری، آگاهی و بصیرت مردم انقلابی، ولایتمدار، شهیدپرور و شهید دوست استان گیلان در ۸ دی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد گفت: آتش زدن چادرهای عزاداری امام حسین(ع)، مساجد و موارد این چنینی نشان از آن است که فتنه‌گران با ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که “دشمنان از احمقان هستند” خاطرنشان کرد: مقابله با فتنهگران همانند انقلابی بی‌نظیر جهت تودهنی زدن به برنامه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط استکبار جهانی بود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه شیطان تمام شدنی نیست و تا روز قیامت نیز وجود دارد گفت: تا زمانی که شیطان و انسان در دنیا وجود دارند فریبکاری شیطان تا روز قیامت ادامه دارد.

شکری با تاکید بر اینکه انسان‌های ضعیف النفس درمانده و در راه مانده فریب شیطان را می‌خورند چون ضربه محکمی از انسان‌های پرهیزگار خورده‌اند تصریح کرد: گروه تروریستی داعش فتنه دیگری از استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم از دو حزب نام برده است که حزب الله و حزب شیطان است افزود: در قرآن کریم به صراحت آمده است حزب الله، حاکم، غالب و پیروز است و حزب شیطان ضعیف و مغلوب است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به افرادی که می‌گویند “فتنه تا کی؟” در صدد آن هستند تا درپوشی بر روی کارهای خود بگذارند و به‌دنبال فتنه‌های پیاپی و طراحی شده دشمن هستند اظهار کرد: معارضان امیدشان به آمریکاست و ملت ایران امید به خدا دارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کوچکترین لبخند به دشمن و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار بیشتر از هزاران خیانت به ملت ایران، راه حقیقی و الهی شهدا و ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در حال طراحی جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند افزود: ملت ایران نیز باید همیشه و در همه حال به‌دنبال شناسایی فتنه‌های دشمنان باشند و خود را به ایمان خدا مسلح کنند.

شکری با اشاره به اینکه جوانان انقلاب، تیزهوش، زیرک و هوشیار هستند و در آینده نیز از محافظان راه امام و شهدا هستند گفت: بازسازی حرکات فتنه‌گران پیش از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات می‌تواند مسائل فتنه فتنه‌گران را شفاف‌سازی کند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار