کد خبر : 21552
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396- 25: 18

نقد و نظرات مردم نسبت به عملکرد مسئولان باعث پیشرفت است

نقد و نظرات مردم نسبت به عملکرد مسئولان باعث پیشرفت است

استاندار گیلان با بیان اینکه رسانه ها زبان گویا مردم و جوانان هستند، بیان کرد: باید موانع و فاصله ای که بین مردم و مسئولین وجود دارد حذف شود زیرا یقینا نقد و نظرات مردم نسبت به عملکرد اینجانب باعث پیشرفت است.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری ظهر امروز در همایش روز رشت در سالن ناجا، اظهار کرد: رشت در بسیاری موارد نظیر اولین راه آهن، اولین‌کتابخانه و اولین داروخانه شبانه روزی و…جز اولین ها محسوب می شود.

وی با اشاره به تمدن و فرهنگ مردم کلانشهر رشت، گفت: مهم تر از اولین ها، فرهنگ و تمدن شهر رشت است که شهروندان ما با تمدن در آن، اعتراضات خود را بیان می کنند.

استاندار گیلان در خصوص گلایه های مردم و جوانان رشت خطاب به آن ها، بیان کرد: نه فقط حقوق بگیران دولت، بلکه همه در برابر این انقلاب و آرمان های بلند امام و شهدا مسئولیم و می بایست وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

**مسئولین شرایط مردم را درک کنند

سالاری با بیان اینکه باید به موقع پاسخگوی مشکلات مردم به خصوص جوانان باشیم، افزود: مسئولین شرایط مردم را درک کنند.

وی ادامه داد: مردم صاحب کار مسئولین هستند و ما موظفیم عملکرد مثبت خود را به صاحب کارمان نشان دهیم و مرزی بین مردم و مسولین وجود نداشته باشد.

**قدردان زحمات نیروی انتظامی در شب های اخیر هستیم

سالاری با بیان اینکه رسانه ها زبان گویا مردم و جوانان هستند، بیان کرد: باید موانع و فاصله ای که بین مردم و مسئولین وجود دارد حذف شود زیرا یقینا نقد و نظرات مردم نسبت به عملکرد اینجانب باعث پیشرفت است.

مقام عالی دولت در استان گیلان درباره نحوه برخورد نیروی انتظامی در شب های اخیر، گفت: قدردان زحمات نیروی انتظامی استان که در این روزها متانت را لازمه کار خود دانسته هستیم و ان شالله که نظر مردم برای ما راهگشا باشد./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس پنجشنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

جناب آقای سالاری استاندار محترم این سخنان شما «مسئولین شرایط مردم را درک کنند. باید به موقع پاسخگوی مشکلات مردم به خصوص جوانان باشیم، مردم صاحب کار مسئولین هستند و ما موظفیم عملکرد مثبت خود را به صاحب کارمان نشان دهیم و مرزی بین مردم و مسولین وجود نداشته باشد.» بسیار زیباست و اگر مسئو لین ما به اینها باور داشته باشند .همه مشکلات مردم حل می شود . اما متا سفانه خیلی از مدیران ما این موضوعات را فقط لقلقه زبان خود قرار داده اند وبه قول شاعر « دو صد گفته چو نیم کردار نیست .» بیایید بر عملکرد مدیران استانی نظارت کنید ببیند چه کسانی پاسخگوی ارباب رجوع هستند و چه کسانی نیستند .
بیایید ماهانه به وسیله ی رسانه ملی ، در باره عملکرد و رفتار ادارات استان نظر خواهی کنید .بیا مالک اشتر باش وهرکس خدمت کرد از او حمایت کن و هر کس خدمت گزار نبود ، عزل کن ، هرچند به ضرر تو باشد .آنگاه خواهی دید که جامعه اصلاح خواهد شد و مردم هم از تو و هم از انقلاب راضی خواهند بود هرچند همه مشکلاتشان حل نشده باشد . خداوند شما را برای خدمت به اسلام و مسلمین حفظ کند .

رفتن به نوار ابزار