کد خبر : 37408
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

نقشه دشمن تبدیل مشکلات اقتصادی به اعتراضات مدنی است/ آگاهی شهید احسانبخش در تمامی مسائل

نقشه دشمن تبدیل مشکلات اقتصادی به اعتراضات مدنی است/ آگاهی شهید احسانبخش در تمامی مسائل

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید سوء مدیریت‌ها در کشور کمتر شود، گفت: دشمنان درصدد این هستند که مشکلات اقتصادی را به سمت اعتراضات مدنی ببرند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر امروز در هجدهمین سالگرد شهادت جانباز شهید آیت الله حاج صادق احسانبخش در مصلی امام خمینی (ره) کلانشهر رشت با بیان اینکه شهید آیت‌الله احسانبخش خدمات شایانی در استان بر جای گذاشتند، اظهار کرد: احداث مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در شهر رشت از این قبیل خدمات‌ آیت‌الله شهید احسانبخش است.

وی با اشاره به خدمات علمی شهید آیت‌الله احسانبخش افزود: از 16 عنوان اثر شهید آیت‌الله احسانبخش، اثر آثار الصادقین یکی از بهترین آنها است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت‌الله احسانبخش اطلاعات وسیعی در رابطه با مسائل اجتماعی داشتند، گفت: از جمله نکات ارزشمند ایشان، به روز بودن خطبه‌های دوم نمازهای جمعه بود.

رمضانی تلاش‌های هشت سال دفاع مقدس و اعزام هزار کامیون به دفاع مقدس را از جمله خدمات ایشان بود، بیان کرد: اگر شهید آیت‌الله احسانبخش در اتفاقات سیل اخیر بودن بی‌شک کمک‌های مردمی چندین برابر می‌شد.

وی با بیان اینکه عالمان دینی، مرزبانان دین هستند، افزود: مهم‌ترین وظیفه عالمان دینی، آموزش مطالب به روز است زیرا مردم اطلاعات عالمان دینی را مبنای زندگی خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کلمات ائمه را عالمان برای ما نقل کرده‌اند، گفت: فرشتگان الهی نیز سخنان عالم را سند قرار می‌دهند.

رمضانی بصیرت را یکی از ویژگی‌های جامعه پیشرو و آگاه دانست و تصریح کرد: عالمان ربانی نقش تکوینی دارند و به همین دلیل عالمان دینی باید ابتدا دانش را به خوبی بفهمند و بعد منتقل کند و سخنان را گزینش کرده و با توجه به مخاطب خود سخن بگویند تا مردم اسلام ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب، جامعه بشری را از ضلالت بیرون می آورد، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه عالمان دینی، روشنگری در جامعه است تا مردم حق را از باطل تشخیص دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه‌ای که انسان‌های جاهل دارد ذلیل است، گفت: انسان های که با جهل زندگی می‌کنند مرگ‌شان نیز با گمراهی همراه است.

رمضانی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت، زندگی و حیات است، افزود: بدترین فقر جهل بوده و جهل در برابر دین و جهل در برابر عقل نیز از بدترین جهل‌ها است.

وی با اشاره به بزرگترین جهالت در دنیای امروز گفت: بزرگترین جهالت در جامعه امروزی این است که با ذکر الله و الله‌اکبر سر مسلمانان را از تن جدا می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در دانشگاه‌های معتبر دنیا اکنون کرسی‌های اسلام شناسی و علم الهیات و شیعه شناسی تدریس می‌شود اما اسلام را فقط با واژه رحمانیت مطرح می‌کنند و در غرب نیز اسلام لیبرال، شریعت را از اسلام می‌گیرد.

رمضانی با تأکید بر اینکه باید سوء مدیریت‌ها در کشور کمتر شود، بیان کرد: ارتباط مردم با مسؤولان باید بیشتر شود زیرا مشکلات اقتصادی مردم باعث سوء استفاده دشمنان شده و دشمنان درصدد این هستند که مشکلات اقتصادی را به سمت اعتراضات مدنی ببرند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار