کد خبر : 6344
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

نقش «سلطانی‌فر» در فتنه مجلس ششم/ واکنش نماینده تالش به سخنان جعفرزاده

نقش «سلطانی‌فر» در فتنه مجلس ششم/ واکنش نماینده تالش به سخنان جعفرزاده

نماینده تالش در مجلس گفت: در فتنه مجلس ششم آقای سلطانی‌فر خودشان استاندار بودند و طی نامه‌ای به وزیر کشور اعلام کردند که انتخابات را تحریم می‌کنند و آن را برگزار نمی‌کنند.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت عصر سه‌شنبه پارلمان طی سخنانی به عنوان اولین مخالف برنامه‌های سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: خداوند شاهد است که نمی‌خواهم کلمه یا  جمله‌ای را در حق آقای سلطانی‌فر به زبان بیاورم که در قیامت مجبور به پاسخگویی باشم.

وی افزود: ما در مجلس شورای اسلامی ریل‌گذار و یار و یاور دولتی هستیم که باید در دنیا بدرخشد و در برابر توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان ایستادگی کند، رهبر معظم انقلاب 24 بار در فرمایشات‌شان فرموده‌اند که فتنه گناه نابخشودنی است.

شکری با بیان اینکه همه باید در برابر فتنه بسیج باشند و جانباز، ایثارگر و … تفاوتی ندارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در 24 مورد در باب گناه بزرگ فتنه‌گران فرمودند که فتنه خط قرمز ماست؛ امروز نمی‌دانم چرا عده‌ای می‌گویند تا کی قرار است فتنه ادامه یابد، طبق آیه 217 سوره بقره درباره فتنه‌گران گفته شده «الفتنة اشد من القتل».

نماینده تالش در مجلس در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: فتنه‌گر به خودش خیانت کرده و باید پاسخگوی مردم باشد. متاسفانه امروز دولت آمادگی لازم را برای مدیریت بحران ندارد، بنده صراحتا از سوی دولت می‌خواهم از مردمی که به خاطر بارش باران برایشان مشکلاتی در زمین‌های کشاورزی ایجاد شد، عذرخواهی کنم.

نماینده تالش در مجلس بر همین اساس متذکر شد: در فتنه مجلس ششم، آقای سلطانی‌فر خودشان استاندار بودند و نامه‌ای را برای وزیر کشور نوشتند و گفتند ما انتخابات را تحریم می‌کنیم و انتخابات مجلس هفتم را برگزار نمی‌کنیم تا اینکه رهبر معظم انقلاب دستور دادند باید انتخابات سر وقت خود برگزار شود.

شکری در پایان خاطرنشان کرد: سه وزیر معرفی شده برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از این یکبار در مجلس نهم معرفی شدند ورای نیاوردند، چرا‌آقای رئیس‌جمهور باز هم همین افراد را به مجلس معرفی کرده است؟ یعنی در این کشور غیر از این سه نفر فرد دیگری وجود ندارد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , 13 آبان 1395 - 13:54

متاسفم براي اين آقا،که مثلا جانباز است که البته روي همين هم شک و شبهه هست سالها رييس بنيادشهيد بوده ولي نمي فهمه ولايت چيه ،رهبرکيه ،نان و نمک کشور اما م زمان رو مي خوره براي آمريکا و اسرائيل و فتنه گران خوش رقصي مي کنه … اينقدر رهبر عزيزمان مي فرمايند فتنه ،فتنه ، فتنه گران ر و مسئول نگذارين بعد اين جناب محترم مي فرمايند قضيه فتنه کي بايد تمام بشه ؟؟! مردک تو بيخود مي کني در جواب رهبر ما حرف بزني … تو نماينده ما مردم قهرمان و شهيد پروري يا جيره خور اجانب.صبر هم حدي داره .انشاا.. همين ملت جوابتو به خوبي خواهندداد.

رفتن به نوار ابزار