کد خبر : 32874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

نقش مؤثر و سرنوشت‌ساز بانوان در جامعه پس از انقلاب/خودکفایی یکی از دلایل تحریم ایران است

نقش مؤثر و سرنوشت‌ساز بانوان در جامعه پس از انقلاب/خودکفایی یکی از دلایل تحریم ایران است

در چهارمین جلسه شورا‌ فرهنگ عمومی شهرستان آستانه‌اشرفیه، توجه به رعایت کردن مبانی انقلاب در گفتمان جامعه، ترویج ایثار در عرصه فرهنگ و هنر، توجه به شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری مراسمات و برگزاری مراسم شعر انقلاب مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش گیلانستان امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه در اجرا هر برنامه‌ای باید از ظرفیت مردم به‌درستی استفاده شود اظهار کرد: ما در کشوری قرار داریم که جوانان و مردمش دارای بالاترین ظرفیت در زمینه‌های مختلف است لذا اگر می‌خواهیم مراسمات ما به بهترین نحو برگزار شود باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به مسائل فرهنگی در شناساندن انقلاب گفت: مسؤولان باید از همه امکانات خود برای بیان خدمات انقلاب در این چهل سال به مردم استفاده کنند و اثرگذارترین روش برای انجام این کار برگزاری مراسم شعر، برگزاری جشنواره و نمایشگاه‌های مختلف ازجمله نمایشگاه عکاسی و نقاشی و هنرهای تجسمی است.

وی از مسؤولان خواست تا برای انجام کارها باهم وحدت و تعامل داشته باشند و تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه استکبار از بین بردن وحدت در میان مردم و مسؤولان است به همین منظور اگر بتوان این اتحاد و همدلی را در جامعه ایجاد و تقویت کرد،  مردم با امید بیشتری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه برگزاری مراسمات دهه فجر  برای شناساندن انقلاب را بسیار مؤثر دانست و افزود: مسؤولان باید از هیچ تلاشی برای برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های انقلاب دریغ نکنند زیرا آمریکا می‌خواهد در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مانع برگزاری این جشن شود.

نقش مؤثر و سرنوشت‌ساز  بانوان در جامعه پس از انقلاب

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با بیان اینکه انقلاب در این چهل سال به اهداف خود رسیده اظهار کرد:  پیش از انقلاب کشور در هیچ زمینه‌ای به خودکفایی لازم نرسیده و  همه امکانات ما برای خارج از کشور بوده است ولی خوشبختانه با پیروزی شکوهمند انقلاب، کشور در زمینه‌های مختلف ازجمله هسته‌ای، نانوتکنولوژی و پزشکی به خودکفایی رسید.

رحیم حیدری گلرودباری با اشاره به نقش مؤثر بانوان در دوران انقلاب اسلامی گفت:  یکی از مؤلفه‌های اصلی جوامع اسلامی توجه به بانوان است که اگر به نقش بانوان در جامعه پس از انقلاب توجه کنیم شاهد نقش مؤثر و سرنوشت‌ساز  بانوان در جامعه هستیم.

وی با اذعان به اینکه برای برگزاری جشن و مراسمات مختلف مسؤولان باید  ابتکار لازم را داشته باشند تصریح کرد: ما نباید منتظر ابلاغ از استانداری بوده و همان را صرفاً اجرا کنیم، اگر می‌خواهیم مراسم ما به بهترین نحو ممکن اجرایی شود باید علاوه بر اجرای دستور العمل استانداری، مسؤولان نیز در اجرای برنامه‌ها خلاقیت و ابتکار داشته باشند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه  لازمه ایجاد انگیزه در جامعه را استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری مراسمات پیروزی شکوهمند انقلاب عنوان  و افزود: جوانان ما در جامعه در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در عرصه‌های مختلف هستند لذا باید از این ظرفیت به‌درستی استفاده شود تا به یک نتیجه مشخص برسیم.

حیدری با بیان اینکه مسؤولان در برگزاری مراسمات انقلاب باید جناح‌بندی‌های سیاسی را کنار بگذارند گفت: ما باید مراسمات را طوری برگزار کنیم که از اصول و حاکمیت نظام دفاع شود زیرا استکبار به دنبال از بین بردن اصل و حاکمیت نظام است.

خودکفایی یکی از دلایل تحریم ایران است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه با تأکید بر رعایت مبانی انقلاب در گفتمان جامعه اظهار کرد: اگر جوانان ما انقلاب و ثمرات آن را بشناسند بسیاری از مشکلات ما در جامعه حل و استکبار به هیچ طریقی نمی‌تواند بر جوانان ما غلبه کند.

کریم عاشوری یکی از دلایل تحریم ایران توسط آمریکا را خودکفایی انقلاب دانست و گفت: استکبار در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از هیچ تلاشی برای تحت‌فشار قرار دادن ایران دریغ نمی‌کند چون می‌داند که انقلاب با ایجاد تحریم به یک خودکفایی لازم رسیده است.

وی با اذعان به اینکه مردم در طول این چهل سال به عهد خود با شهدا پایبند بوده‌اند تصریح کرد: استکبار همواره سعی بر این دارد تا مردم را از نظام بدبین کند ولی همواره در اجرای این طرح با شکست مواجه بوده است زیرا مردم ما همواره پای عهد خود با شهدا بوده‌اند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار