کد خبر : 58244
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

نقش مهم روحانیت در جلوگیری از تحریف انقلاب اسلامی

نقش مهم روحانیت در جلوگیری از تحریف انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم روحانیت در جلوگیری از تحریف انقلاب، گفت: تخریب چهره روحانیت نقشه دشمن است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با طلاب جوان و انقلابی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در رشت با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اسلامی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی از جمله این ویژگی‌ها است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در طول ۴۱ سال گذشته بارها دشمنان تلاش کردن تا مردم را از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جدا کنند که موفق نشدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه یوم الله به فرموده خداوند در قرآن کریم نباید فراموش شوند، گفت: امروز دو خطر تحریف و فراموشی مناسبت‌ها انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان برخی از مناسبت‌ها را به یاد ندارند، تصریح کرد: این موضوع زمینه تحریف مناسبت‌ها از سوی دشمنان را فراهم می‌کند که در این میان نقش روحانیت و طلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

اشجری با بیان اینکه علما و روحانیت در صف نخست مبارزه با استبداد و استعمار و استکبار قرار دارند، بیان کرد: از گذشته تا به امروز بسیاری از روشنگری‌ها از طریق روحانیت و با بهره گیری از تریبون مساجد، نماز جمعه و مجالس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نقش و تأثیرگذاری روحانیت در جامعه اسلامی امروز دشمن به دنبال روحانیت است، افزود: ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی از حربه‌های دشمنان است و در ادامه نیز به دنبال این هستند تا نشان دهنده روحانیت اصیل و انقلابی دیگر مدافع انقلاب نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، گفت: در طول سال‌های بعد از انقلاب نیز به واسطه ایستادگی همین ملت در برابر دشمنان پیروز شده ایم.

وی با اشاره به اینکه همزمانی ۱۳ آبان با هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام، تأکید کرد: باید از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها و بقاع متبرکه برای تبیین استکبار ستیزی استفاده شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار