کد خبر : 10831
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1396- 57: 12

“نقض حقوق شهروندی” در سفر رئیس جمهور به گیلان با عدم دعوت فراگیر از رسانه‌ها + جزییات

“نقض حقوق شهروندی” در سفر رئیس جمهور به گیلان با عدم دعوت فراگیر از رسانه‌ها + جزییات

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش در حالی وارد گیلان شد و استانداری گیلان از رسانه‌های استان به صورت سلیقه‌ای دعوت کرده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دقایقی پیش در حالی وارد گیلان شد که استانداری گیلان از رسانه‌های استان به صورت سلیقه‌ای دعوت شده و خبری از حضور فراگیر نمایندگان رسانه‌ها برای انتشار اخبار سفر رئیس جمهور به گیلان نیست.

بی‌شک جلوگیری از انتشار اخبار رئیس جمهور به صورت فراگیر به روش حذف و عدم دعوت فراگیر از نمایندگان رسانه‌های گروهی “نقض حقوق شهروندی” است چراکه مردم علاقمندند اخبار سفر رئیس جمهور را نه به صورت “محدود” بلکه از رسانه‌های با گرایش‌ها و سلایق مختلف ببینند و بخوانند.

جالب‌تر و خواندنی تر اینکه دولت روحانی همواره خود را مقید به آزادی بیان دانسته تا آنجا که رییس جمهور در یکی از ماندگارترین جملات خود از بستن دهان منتقدان به خدا پناه برده است. (اینجا را بخوانید)

اقدام گزینشی استانداری گیلان در دعوت از نمایندگان رسانه‌ها بی‌شک نقض اطلاع‌رسانی فراگیر از سفر عالی‌ترین مدیر اجرایی کشور بوده و هرگز پسندیده نیست!

*استاندار گیلان و فرار از نشست خبری با رسانه‌ها!!!

محمدعلی نجفی استاندار گیلان نیز حدود ۱۵ ماه است که در هیچ نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان حاضر نشده است و حتی در آستانه سفر مهم رئیس جمهور به گیلان هم از برگزاری نشست خبری پاسخ به رسانه‌ها و ارائه گزارش عملکرد شفاف پرهیز کرد.

از سویی مهمترین پروژه افتتاحی رئیس جمهور در گیلان ۲ پست از اسکله منطقه آزاد انزلی است که روحانی در نشست ۲۷ فروردین ۹۴ در رشت از افتتاح آن در اویل سال ۹۵ خبر داده بود و تاخیر یکساله در افتتاح آن شاید یکی از دلایل فرار نجفی از نشست خبری باشد!!!

حجت‌الاسلام روحانی در نشست خبری فروردین ۹۴ در رشت به بندر کاسپین اشاره کرد و گفت: ۴ پست اسکله از ۲۲ پست تا اوایل سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد. (تسنیم)

*سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیاردی یا ۱۲۰ میلیاردی در بیمارستان پارس!!!/استاندار گیلان شفاف سازی کند

از سویی سخنان استاندار گیلان در ۲۸ فروردین ۹۵ و حدود یکسال پیش خبر از افتتاح بیمارستان پارس با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در خرداماه ۹۵ خبر داده بوده که شاید افتتاح این پروژه پس از ۹ماه از زمان اعلام شده دلیل دیگری بر فرار نجفی از برگزاری نشست مرسوم قبل از سفر رئیس جمهور به استانها باشد! (اینجا را بخوانید)

البته استاندار گیلان (اینجا را بخوانید) از افتتاح چند طرح درمانی گیلان همزمان با سفر رئیس جمهوری نیز خبرداد و گفت : بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۸۰ تختخوابی پارس رشت با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی ۶۸۰ نفر، بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی شهید بهشتی آستارا با ۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری ، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای رضوانشهر با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۷۰ نفر ، کلینیک فوق تخصصی گوارش و کبد با ۲۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی ۵۰ نفر از مهم ترین این طرح ها هستند.

انتهای پیام/ صبح مشرق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا کشازرع پنجشنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

درود بر غیرتت آقا مجتبی… واقعا اینا با خودشون چی فکر میکنن؟ اصلا فکر هم میکنن؟

رفتن به نوار ابزار