کد خبر : 5617
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395- 54: 11

نقل‌قول‌های منتسب به استاندار گیلان کذب است

نقل‌قول‌های منتسب به استاندار گیلان کذب است

مدیر روابط‌عمومی استانداری گیلان در واکنش به مصاحبه کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: نقل‌‌قول‌های منتسب به استاندار گیلان باید بر اساس مطالب درست باشد.

به گزارش گیلانستان، یوسف گلشن در واکنش به متن مصاحبه جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی مبنی بر «استاندار گیلان به دغدغه فرهنگیان بپردازد»، اظهار کرد: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای به نقل از نجفی استاندار گیلان اعلام کرده که وی فرهنگیان تجمع‌کننده را مخالف نظام اسلامی می‌داند که این مطلب قویاً تکذیب می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون استاندار گیلان در هیچ‌کدام از جلسه‌های شورای آموزش و پرورش چنین مطلبی را بیان نکرده و این احتمال وجود دارد که اطلاعات نادرست به این نماینده محترم رسیده باشد و او براساس مطالب کذب محض انتقال داده شده، با رسانه‌ها مصاحبه کرده باشد.

مدیر روابط‌عمومی استانداری گیلان با ابراز تأسف از انتساب چنین نقل و قول‌هایی به استاندار، گفت : اخیراً تجمعی از سوی فرهنگیان شکل نگرفته که استاندار بخواهد نسبت به آن واکنش نشان دهد.

گلشن تصریح کرد: سابقه سال‌های اخیر گویای آن است که محمدعلی نجفی به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان در تمام جلسه‌های این شورا حضور یافته و نسبت به موضوع آموزش و پرورش اهتمام جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مستمر استاندار گیلان در این جلسه‌ها و تجلیل استاندار گیلان از مقام فرهنگیان و مجموعه سخنرانی‌ها و مواضع وی بیانگر آن است که امر تعلیم و تربیت و ساماندهی موضوعات مربوط به نهاد آموزش و پرورش در استان از نظر استاندار گیلان مهم است.

گلشن از تمام رسانه‌ها و مراجع ذی‌ربط خواست نسبت به نقل قول‌های منتسب به استاندار گیلان دقت لازم را داشته باشند و گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان معتبرترین مرجع درباره صحبت‌ها و مواضع استاندار است./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار