کد خبر : 66129
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400- 46: 17

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان:

نمازجمعه در مناطق نارنجی در فضای باز برگزار می‌شود

نمازجمعه در مناطق نارنجی در فضای باز برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه در استان گیلان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور برپایی نماز جمعه در شهرستان‌های نارنجی کشور در فضای باز و با جمعیت محدود ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین ولی عادلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ستاد نماز جمعه از اولین روزهای شیوع کرونا نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشته است، اظهار کرد: گیلان یکی از اولین استان‌های درگیر با کرونا بوده و از اولین روزهای شیوع این ویروس خطرناک در این استان ستاد ائمه جلساتی را با ستاد کرونا برگزار و حتی نماز جمعه چندین هفته تعطیل اعلام شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت اقامه نماز جمعه در استان گیلان گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور برپایی نماز جمعه در شهرستان‌های نارنجی کشور در فضای باز و با جمعیت محدود ۱۰۰ نفر برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گیلان با تاکید بر لزوم توجه متولیان برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: در شهرهای زرد و آبی آستان نماز جمعه در فضای بسته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، لذا از تمامی نماز گذاران و متولیان برگزاری نماز تقاضا دارم دستورالعمل‌های بهداشتی را به بهترین نحو برگزار کنند.

عادلی از برپایی نماز جمعه شهرستان رشت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت خبر داد و افزود: نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره ) به امامت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار