کد خبر : 55543
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

آیت الله فلاحتی در دیدار هادیان سیاسی بسیج و سپاه قدس گیلان:

نمازجمعه رشت به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا تعطیل می شود/ “مرگ بر آمریکا” ریشه در اعماق جان ملت ها دارد

نمازجمعه رشت به دلیل وضعیت قرمز بیماری کرونا تعطیل می شود/ “مرگ بر آمریکا” ریشه در اعماق جان ملت ها دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: به دلیل وضعیت قرمز در گیلان و به تبعیت از مقام معظم رهبری در پیروی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، نمازجمعه رشت را تعطیل می کنیم.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از هادیان سیاسی بسیج و سپاه قدس گیلان با تسلیت حلول محرم، ماه حزن و اندوه آل پیامبر(ص) بلکه تمام بشریت اظهار کرد: امام صادق(ع) فر مودند؛ رساندن معنای مقصود، دوری جستن از سخن بیهوده و رساندن معنای بسیار با کلام اندک از بلاغت های سخن است.
وی به تغییر عرصه نبرد از جنگ با اسلحه به نبرد نرم در قالب جنگ روایت ها، جنگ حکایت ها، جنگ ادراکی، جنگ ترکیبی و جنگ اراده ها اشاره کرد و افزود: دشمن دین خدا با جنگ اراده ها به مبارزه با دین خدا آمده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان علیه دین خدا بسیج شدند، تصریح کرد: قرارداد نکبت بار یک کشور مرتجع عربی با صهیونیسم به معنای ستیز با اسلام است.
آیت الله فلاحتی، انقلاب اسلامی و نمازجمعه را بزرگ ترین نعمت خدا به ملت ایران دانست و بیان کرد: نمازجمعه حلقه ارتباط بین نظام و ملت است و مردم در نمازهای جمعه به شیوه نامه های بهداشتی عمل می کنند اما به دلیل وضعیت قرمز در گیلان و به تبعیت از مقام معظم رهبری در پیروی از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، نمازجمعه رشت را تعطیل می کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن تمام امکانات خود را در جنگ نرم بسیج کرده تا شاخص های حکومت اسلامی را نابود کند، اظهار کرد: استفاده از بسیجیان دانشگاه ها و اعضای هیئت های علمی که انقلاب اسلام را درک کردند و هویت دین در عرصه اجتماعی را باور دارند برای هادیان سیاسی استفاده کنید.
نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت تثبیت و تبیین جایگاه رهبری در نظام اسلامی توسط هادیان سیاسی تاکید کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی خیمه است و رهبری ستون آن محسوب می شود بنابراین دشمن در جنگ تحریف ها، رهبری را هدف رفته است.
آیت الله فلاحتی با تاکید بر تبیین و تثبیت جایگاه رهبری در تمام تجزیه و تحلیل های هادیان سیاسی، خاطرنشان کرد: در تجزیه و تحلیل ها جامع نگر بودن بسیار مهم است و به گونه ای عالمانه سخن بگویید تا عالمان بپسندند و عوام بفهمند.
وی، خواستار توجه ویژه به جوانان شد و افزود: خلع عاملی برای انحراف جوانان و نوجوانان است و اگر آن را پر کنیم ترفندهای دشمن خنثی می شود.
امام جمعه رشت با بیان اینکه امام(ره) بذر مرگ بر آمریکا را کاشته است، تصریح کرد: شعار “مرگ بر آمریکا” ریشه در اعماق جان ملت ایران بلکه ملت ها دارد.
آیت الله فلاحتی بر تبیین عفت عمومی در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: عفت عمومی را در پاره ای از موارد مردان در جامعه جریحه دار می کنند.
وی با اشاره به ولنگاری اقتصادی در جامعه، بیان کرد: اگر در سال های اخیر روی اقتصاد و فرهنگ کار می شد اکنون شاهد افزایش نرخ کالا در بازار نبودیم و وضعیت جامعه به اینجا نمی رسید.
نماینده ولی فقیه در گیلان، تبیین جنگ اراده ها را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر در جنگ تحریف ها موفق شویم به طور قطع در تحریم نیز به موفقیت می رسیم.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن می خواهد تمام دستاوردهای نظام را وارونه نشان دهد، اظهار کرد: جنگ ۸ ساله ملت ایران را در دنیا عزیز کرد بنابراین روی جنگ اراده ها و تحریف ها کار کنید.
حجت الاسلام احسان الله محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: هدایت سیاسی و بصیرت افزایی برای اقشار مختلف مردم به ویژه در مساجد از برنامه های اصلی هادیان سیاسی است.
امین یادگاری مسئول سیاسی سپاه قدس گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به برگزاری کارگاه های توانمندسازی با موضوع های تخصصی برای هادیان سیاسی، اظهار کرد: وجود ۱۰۰هادی سیاسی در ۱۰۰ مسجد استان از برنامه های ما در سال جاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار