کد خبر : 24951
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1397- 05: 20

نمازجمعه فقط مخصوص امام جمعه نیست بلکه تمام مسئولین باید برای شنیدن مشکلات مردم شرکت کنند+ تصاویر

نمازجمعه فقط مخصوص امام جمعه نیست بلکه تمام مسئولین باید برای شنیدن مشکلات مردم شرکت کنند+ تصاویر

اعضای شورای شهر رشت با نماینده ولی فقیه درگیلان و امام جمعه رشت دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار با اعضای شورای شهر رشت ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: شورای شهر رشت از ترکیب خوبی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر با رای مردم انتخاب می شوند ابراز نمود: اینکه شما دغدغه حل مشکل مردم را دارید بسیار عالی است. نماز جمعه فقط متعلق به امام جمعه نیست بلکه برای همه مردم و مسئولین می باشد و باید همه مدیران برای شنیدن مشکلات مردم در آن شرکت کنند.

امام جمعه رشت گفت: شورای شهر مبارک است زیرا شما شهردار را پشتیبانی میکنید که شهر را اداره و آباد کند، شما عقلای شهر هستید و باید به تمام بخش ها از جمله توسعه فرهنگی و دینی بپردازید. برخی ساختمان هایی که در ساحل دریا ساخته شده اند، هیچ تطابقی با فرهنگ اسلامی ندارند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به فکر بخش های فرهنگی شهر باشید و شما باید با شورای فرهنگ عمومی استان همکاری کنید، آن موقع هست که رضایت مردم را خواهید داشت.

حجت الاسلام فلاحتی با تاکید بر اینکه توجه به محیط‌ زیست توجه به سلامتی انسان است تصریح کرد: رودخانه زرجوب واقعا فاجعه است و آلودگی آن به گیاهان و درختان اطراف آن سرایت کرده و آثار فاسد آن به مردم نیز سرایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: در توسعه شهری باید به چیزهایی توجه کرد که حرف دل مردم است، ما برای مردم و کسانی هستیم که در حاشیه شهر زندگی میکنند. شما دستاوردی از محصول فکری مردم هستید و باید در تمام پروژه های عمرانی باید به جوانان توجه کنید و در عین حال به مسائل فرهنگی نیز توجه کنید و در تمام پروژه ها کلان گر باشید.

امام جمعه رشت با توجه بر اینکه مسئله همگرایی در استان از بین رفته است اظهار کرد: از همه بخواهید نظر دهند، اگر همسویی داشته باشید قطعا موفقیت حاصل میشود زیرا با تمام مسئولین استان همسو هستید.

حجت الاسلام فلاحتی ابراز نمود: تلاشتان بر این باشد که نیروهای وابسته به شما را آرام کنید و آنان را در فضای ساکت نگه دارید و نگزارید صدای آنان بلند شود زیرا مردم نسبت به فضای شما بدبین می شوند.

نماینده ولی فقیه درگیلان در پایان سخنانش با توجه به وضعیت غیر مطلوب خیابان های شهر رشت تصریح کرد: برای حل این معضل اجتماعی باید در دراز مدت از عقلا و افراد باسابقه استفاده کرد.

در زیر تصاویری از این جلسه مشاهده می فرمائید:

لازم به ذکر است هریک از اعضای حاضر شورای شهر رشت دقایقی به بیان موضوعاتی پیرامون وضعیت شورا و شهرداری رشت پرداختند و آقایان حجت جذب، حامد عبدالهی و اسماعیل حاجی پور از غائبین جلسه بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار