کد خبر : 88930
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401- 22: 21

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ” فروش بهاره” در رشت و ۱۶ شهرستان گیلان فعال شد

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ” فروش بهاره” در رشت و ۱۶ شهرستان گیلان فعال شد

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ” فروش بهاره” رشت همزمان با ۱۶ شهرستان دیگر گیلان عصر روز شنبه آغاز به کار کرد.

به گزارش گیلانستان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالای رشت با هدف تنظیم بازار و عرضه با کیفیت اقلام اساسی وکالاهای موردنیاز مردم از امروز به مدت ۱۰ روز در قالب ۲۱۶غرفه همزمان با ۱۶ شهرستان دیگر استان با قیمت مناسب فعال شد.

 

استاندار گیلان در این رابطه گفت: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود از جمله گوشت، مرغ، برنج، شکر و پوشاک از این نمایشگاه تهیه کنند.

 

اسداالله عباسی اضافه کرد: تولیدکنندگانی از سراسر کشور محصولات و تولیدات خود را با قیمت مناسب و تنوع بالا در غرفه های این نمایشگاه و سایر شهرستان های استان گیلان عرضه می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ توزیع کالا با قیمت و کیفیت مناسب باید در بازار ایجاد شود و مردم به کالاهای تولیدی کشور اعتماد کنند. واحدهای تولیدی سرمایه خود را برای تولید کالا هزینه کرده و در کشور اشتغال ایجاد کرده اند.

وی از برگزاری نمایشگاه ضیافت در ماه مبارک رمضان هم خبر داد و افزود: نحوه اجرا و عرضه کالا در این نمایشگاه بصورت مستمر مورد پایش و نظارت قرار می گیرد تا رضایت مردم فراهم شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: در ۱۱ غرفه این نمایشگاه کالاهای اساسی با نرخی کمتر از نرخ مصوب بازار عرضه می‌شوند.

تیمور پور حیدری افزود: در غرفه‌ کالاهای اساسی گوشت منجمد بین ۱۴۰ تا ۱۵۵ هزار تومان، مرغ منجمد ۴۵ هزار تومان و مرغ گرم ۶۱ هزار تومان عرضه می شود.

وی اضافه کرد: در سایر غرفه های این نمایشگاه آجیل و خشکبار و کیف و کفش، لباس و سایر مایحتاج با نرخ مناسب در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

حیدری تصریح کرد:نمایشگاه بهاره از ۲۰ تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز در استان با هدف تنظیم بازار و تسهیل در تامین نیازهای شهروندان برپا می شد.

 

 

این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌های استان همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب برای خرید عموم باز هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار