کد خبر : 31104
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397- 15: 12

نمایشگاه کتاب گیلان ۲۵میلیارد ریال فروش کرد

نمایشگاه کتاب گیلان ۲۵میلیارد ریال فروش کرد

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور ، ۲۵ میلیارد ریال فروش کرد.

به گزارش گیلانستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  افزود: هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یادشده بن کتاب بوده که توسط بانک عامل ارائه شده است.
فیروز فاضلی اظهار داشت : نمایشگاه یادشده با ۳۰ درصد تخفیف از بیست و ششم آبان ماه تا پایان یکم آذرماه ادامه داشت که طی این مدت ۸۲ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، نمایشگاه یادشده در محل دائمی نمایشگاه های استان ، در ۲۰۰ غرفه ، با ۳۰ درصد تخفیف و ۴۰۰ ناشر کشوری و استانی برپا شده بود.
به گفته مسئولان فرهنگی استان امسال نیز تلاش شده بود تا در نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان از زبده ترین ناشران دعوت شود و بر همین اساس این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر که ۳۵ ناشر ازین تعداد را ناشران گیلانی تشکیل می دادند،بر پا شد.
سال گذشته نیز سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در ۲۰۰ غرفه و با حضور ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری، با ۳۰ درصد تخفیف به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران دایر شده بود.
۱۸۸۱/۲۰۰۷

انتهای پیام /فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار