کد خبر : 62219
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399- 09: 18

مدیر کل ارشاد گیلان:

نمایش ۱۶ فیلم‌ «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فجر در رشت

نمایش ۱۶ فیلم‌ «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فجر در رشت

مدیرکل ارشاد گیلان گفت: ۱۶ فیلم بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رشت به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش گیلانستان، فیروز فاضلی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همزمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره امسال با محدودیت و رعایت دستور العمل های بهداشتی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به وضعیت زرد شهرستان رشت شرایط برای برگزاری جشنواره سی و نهم مهیا است، افزود: در صورت تغییر وضعیت برگزاری این جشنواره منوط به تصمیم گیری ستاد ملی کرونا است.

مدیر کل ارشاد گیلان در ادامه با تأکید بر حفظ سلامت شهروندان در اولویت قرار دارد، گفت: با توجه به تصمیم گیری های انجام شده انجام فعالیت سینمایی در مناطق زرد و آبی با رعایت فاصله اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی بلا مانع است.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری این جشنواره در استان گیلان با توجه به شرایط رشت پیگیر برگزاری آن در رشت است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های برگزاری این دوره جشنواره با شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی است.

فاضلی با اشاره به پیش بینی نمایش ۱۶ فیلم بخش «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان گیلان، ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط این فیلم‌ها از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه جاری در سینما ۲۲ بهمن رشت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌های سینمایی از شروط اصلی برگزاری همزمانی جشنواره است، گفت: با توجه به ظرفیت ۸۴۰ نفری سینما ۲۲ بهمن رشت، در ایام نمایش فیلم‌های این جشنواره این سینما می‌تواند میزبان ۲۵۰ تماشاگر باشد.

فاضلی ادامه داد: «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار، «بی همه چیز» به کارگردانی محسن قرایی، «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری، «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده، «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، «رمانتیسم عماد و طوبا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، «روزی روزگاری، آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، «روشن» به کارگردانی سیدروح‌اله حجازی، «زالاوا» به کارگردانی ارسلان امیری، «ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی، «مامان» به کارگردانی آرش انیسی، «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی، «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی، «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری به نمایش گذاشته می‌شوند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار